@laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Vispār, ja runā par transportun satiksmi, nav svarīga ne tikai deklarētā adrese, bet pat dzīves adrese. Svarīga ir darba adrese. Tu jau Kaspar arī mums korķi taisi :) 15 atbildes

@normis@toot.lv
(2019-10-29 13:14:28)
@twitter
@laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Vispār, ja runā par transportun satiksmi, nav svarīga ne tikai deklarētā adrese, bet pat dzīves adrese. Svarīga ir darba adrese. Tu jau Kaspar arī mums korķi taisi :)
Kaspars Foigts
(2019-10-29 13:25:05)
@twitter
@normis @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Paga, mēs tagad takš par dzīvesvietu runājam. Vai arī par kaut ko citu?
@normis@toot.lv
(2019-10-29 13:26:51)
@twitter
@laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Es to linku iekomentēju tāpēc, ka tikai rīdzinieki var pārsēsties uz efektīvu auto un lauciniekiem ir "niša" un citas prasības. Es norādīju, ka lielākais procents atrodas rīgā ar saviem auto, tāpēc "man vajag traktoru ar EV dzinēju" ir niša.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 13:30:43)
@twitter
@normis @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Nopietni? Ja rīdzinieks var pārsēsties vai vispār atteikties no auto, ārpus Rīgas tas nav iespējams. Un ārpus Rīgas (ieskaitot tos, kas brauc uz Rīgu) dzīvo vismaz puse, ja ne vairāk.
Kaspars Foigts
(2019-10-29 13:33:21)
@twitter
@normis @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Zini, ko. Esmu kategoriski pret apgalvojumu, ka Rīga parāda LV. Rīgā jauno auto skaits ir stipri virs tā, kāds tas ir ārpus tās. Rīgā arī pirktspēja ir stipri virs. Piespiedu atteikšanās no ICE par labu EV ikurāt Rīgā un tur strādājošajiem būs nesāpīgāka.
@normis@toot.lv
(2019-10-29 13:35:14)
@twitter
@laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Tu tagad visu apgriezi otrādāk. Tieši to es arī saku, jāskatās uz cilvēkiem, kas brauc uz Rīgu strādāt, jo tie ir tie, kas Rīgā taisa korķus, jo Rīdzinieki paši teorētiski var pārsēsties uz sabiedrisko. Tās vajadzības, kas ir laukos pašos (smagā tehnika), tiešām
Kaspars Foigts
(2019-10-29 13:45:56)
@twitter
@normis @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Laukos ir privāta auto vajadzības. Jo sevišķi tiem, kas nebrauc uz Rīgu.
@normis@toot.lv
(2019-10-29 13:48:10)
@twitter
@laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Un to, kas dzīvo un strādā laukos ir nesvarīgi maz
Kaspars Foigts
(2019-10-29 13:53:54)
@twitter
@normis @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Uj tagad tu runā muļķības.
@normis@toot.lv
(2019-10-29 13:54:28)
@twitter
@laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Solis atpakaļ pie diskusijas par statistikām un avotiem. Laukos jau arī korķu nav.
Ēriks
(2019-10-29 13:57:32)
@twitter
@normis @laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Lai cik tas smieklīgi neizklausītos, bet pat Saldū (pie diviem krustojumiem ar luksoforiem), ik pa laikam ir kāds sastrēgums.
@normis@toot.lv
(2019-10-29 13:59:27)
@twitter
@EriksRemess @laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Es tur esmu diezgan bieži (salīdzinoši), man liekas tas būs atkarīgs kā definē "sastrēgums" :D Katrā ziņā diskusija iesākās par izmešu daudzumu un regulēšanas prioritātēm. Es joprojām uzsveru, ka lielākās problēmas ir sastrēgumi tiem, kuri nespēj b
Kaspars Foigts
(2019-10-29 13:59:28)
@twitter
@normis @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Rīgā iebraucošo auto skaitu var iegūt no @LVceli statistikas. Tie arī būs lielākais vairums, kuri ikdienā to dara.
Ēriks
(2019-10-29 14:09:28)
@twitter
@normis @laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Taisnība par definēšanu, Latvijā īsti sastrēgumi ir reti. Esmu sēdējis gan LA, gan NYC sastrēgumos (2km/h). Tur tiešām problēma nevēlmē (un sabiedriskā transp. nepieejamībā) braukt ar sabiedrisko. HOV joslas gandrīz vienmēr tukšas. Tas https://t.co/wxujRj
@normis@toot.lv
(2019-10-29 14:13:53)
@twitter
@EriksRemess @laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Mans, bet sen jau pārdots. Gadi 5? Neticu, ka vēl kustams, bet īpašnieks ir Saldus rajonā, jā.
Ēriks
(2019-10-29 14:15:18)
@twitter
@normis @laacz @MKlavin @GundarsMe @nahimovs Redzu bieži, izskatās mazliet paguris, bet braucams.

© 2009-2017 civciv ;)