Ir cilvēki, kas krāj markas, citi taureņus. Vēl citi brauc simtiem km ar velo, citi trakie skrien ultra maratonus pa tuksnešiem. Un tad ir tie, kas velta laiku un enerģiju, lai atmaskotu zviedru meiteni, kas cepās par klimata izmaiņām. Dienām ilgi. 2 atbildes

Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2019-09-23 21:04:34)
@twitter
Ir cilvēki, kas krāj markas, citi taureņus. Vēl citi brauc simtiem km ar velo, citi trakie skrien ultra maratonus pa tuksnešiem. Un tad ir tie, kas velta laiku un enerģiju, lai atmaskotu zviedru meiteni, kas cepās par klimata izmaiņām. Dienām ilgi.
Uldis Ziediņš
(2019-09-23 21:51:25)
@twitter
@so_on Lasīju lielisku rakstu par to, kāpēc zināmu ļaužu tipu šī meitene tā uztrauc. Minēti vairāki iemesli, bet mērķī trāpa: “for her loudest detractors, she also represents something else: the sight of their impending obsolescence hurtling towards them.” https://t.co/4gOG508OhG
Jaunais mācību gads
(2019-09-23 22:08:31)
@twitter
@so_on Vienīgā sāpe, ko novēroju citiem, bija ar to, ka tiek apgalvots “sēdēja ar plakātu” (1) un “re, kā masas pavilkās” (3) Tomēr vidusposms (2) tiek ignorēts. Šajā gadījumā tas ir interesants no PR, mārketinga, mediju pētniecības un arī finansējuma viedokļa. Iesaku papētīt. https://t.co/1aKuxwaR

© 2009-2017 civciv ;)