Ir jāizbeidz to nejēdzīgo praksi, ka ārpus apdzīvotām vietām paļaujamies uz CSN, ka pēc krustojuma ir noklusētais ātruma ierobežojums 90 km/h. @LVceli @CSDD_LV @Sat_Min 6 atbildes

Aleksejs Mjaliks
(2023-05-17 11:34:23)
@twitter
Ir jāizbeidz to nejēdzīgo praksi, ka ārpus apdzīvotām vietām paļaujamies uz CSN, ka pēc krustojuma ir noklusētais ātruma ierobežojums 90 km/h. @LVceli @CSDD_LV @Sat_Min
Aleksejs Mjaliks
(2023-05-17 11:38:25)
@twitter
Tiešām ir tik grūti uzlikt zīmes, kad beidzas attiecīgais posms, kur domāts ierobežojums? Kāpēc vadītājiem ir jānodarbojas atjautības spēli „vai šis bija krustojums vai izbrauktuve no blakus teritorijas“? @LVceli
Aleksejs Mjaliks
(2023-05-17 11:41:18)
@twitter
Jo īpaši uz A2, kur šogad pirmo reizi ātrumu virs 90 km/h regulē ar jaunajām zīmēm.
Aleksejs Mjaliks
(2023-05-17 11:55:03)
@twitter
@LVceli Es jums pat priekšā pateikšu, kur tās 90 km/h zīmes jāliek uz A2. Un tās zīme var uzlikt un noņemt nost. https://t.co/NRqzVwsmf4 https://t.co/RoTshI1b1D
Aleksejs Mjaliks
(2023-05-17 11:57:44)
@twitter
Uz šī fona liels pretstats ir A9 posms Liepājas pusē. Tur pēc katra 70 km/h posma ir zīme 90 km/h. Es jau cerēju, ka tā būs jaunā @LVceli prakse. Bet tā arī palika man vienīgā zināmā vieta, kur tā ir. Laikam tur gadījā kāds ārzemju projektētājs?
Aleksejs Mjaliks
(2023-05-17 12:07:32)
@twitter
Aizmirsu par vēl vienu vietu pirms Vangažiem Rīgas virzienā. Te labojums. https://t.co/AvWEPaOSpU https://t.co/RrTYkmdhNg
Aleksejs Mjaliks
(2023-05-17 12:13:47)
@twitter
Un @Valsts_policija arī „labā“. Izmanto šo @LVceli neizdarību, lai uzlabotu savu lietderīguma statistiku ar fiksētajiem ātruma pārkāpumiem, liekot pārvietojama radaru vietās, kur vadītājs varētu nebūt aizdomājies, ka ātrums sen jau ir noklusētie 90 km/h.

© 2009-2017 civciv ;)