Ikdienā izmantoju elektro iekšdedzes dzinēju auto. Ja iekšdedzes dzinēju auto nebūtu defenderi, sen tos būtu pārdevis. Leaf apkopes ir reizi 30k un izmaksā 160-260 par reizi. Defenderam 10k mazā apkope ir 250, ik pa 60k vēl ap 500 jāiztērē lielajā eļļas un tehnisko šķidrumu maiņā 16 atbildes

Agris Krusts
(2022-08-05 22:02:03)
@twitter
Ikdienā izmantoju elektro iekšdedzes dzinēju auto. Ja iekšdedzes dzinēju auto nebūtu defenderi, sen tos būtu pārdevis. Leaf apkopes ir reizi 30k un izmaksā 160-260 par reizi. Defenderam 10k mazā apkope ir 250, ik pa 60k vēl ap 500 jāiztērē lielajā eļļas un tehnisko šķidrumu maiņā
Agris Krusts
(2022-08-05 22:04:44)
@twitter
60k ar defenderi tikai apkopēs ir ap 2000 EUR, Leaf - ap 400 EUR. Tas neskaitot bremžu klučus, un citus remontus. Iekšdedzes dzinēja auto remontēt ir daudz vairak dažādu lietu. Ja ierēķina uz apkopēm patērēto laiku, tās vien ir iemesls braukt ar elektro auto
Agris Krusts
(2022-08-05 22:07:54)
@twitter
Un iekšdedzes dzinēja auto apkopes izmaksas ar vecumu tikai palielinās. Pat ja nopērc auto par 2000 EUR, apkopes izmaksas nemainās - tā vai tā, lai nobrauktu, piemēram tos 50k km, tikai apkopēs jāiztērē vairāki tūkstoši. Un noteikti vajadzēs arī remontēt.
Aigars Mass
(2022-08-05 22:12:46)
@twitter
@agris_krusts Par šo gribēju teikt. Es esmu samaksājis ap 200Eur pagaidām vienīgajā garantijas laika apkopē. 30k. 2020 Dīzelis. Jo vecāks auto,jo vairāk remonti vajadzīgi un lūzt svarīgas komponentes,kas dārgas un paliek neizdevīgi.Iepriekšējam auto daudz ko darīju pats - diagnozticēju, laboju
Aigars Mass
(2022-08-05 22:13:52)
@twitter
@agris_krusts Tā kā svaigi auto konkurē ar elektro 1:1. Vecāki - vairāk daļu, kas nolietojas un jāmaina. Elektro tad uzvar. Bet te cita sāpe var rasties - kā baterijas jūtas pie >50k nobraukuma un kad laiks mainīt? Tur būs ntie k
Aigars Mass
(2022-08-05 22:15:39)
@twitter
@agris_krusts Tai pat laikā - Defenderim 500 eur tehniskajos šķidrumos maiņā? Vai pats nevari nopirkt eļļu uc. šķidrumus un maksāt tikai par darbu? Servisi pārspīlē ar uzcenojumu, domāju Tu zini šo
Agris Krusts
(2022-08-05 22:16:45)
@twitter
@dj_beatmaster Ja grib ar auto braukt ilgtermiņā, 30k apkopes nav diez ko prātīgas. Turklāt arī tad apkope nebūs 250 EUR, bet daudz dārgākas. 60k Apkope viegli būs ap 500 vai dārgāka.
Agris Krusts
(2022-08-05 22:18:44)
@twitter
@dj_beatmaster Tas ir pašam pērkot. Ja palūgsi servisam, būs vēl dārgāk - bremžu šķidrums, dzesēšanas šķidrums, eļļa difreneciāļos, ātrumkārbā un sadales kārbā. Visādas smērvielas dažādās vietās
Aigars Mass
(2022-08-05 22:24:06)
@twitter
@agris_krusts Es šeit minēju obligātās apkopes garantijas auto līdz 100k km. Ir plāns apkopēm pēc km. Pirmā bija ap 200 eur. Tālāk bik dārgāk, jo kaut kas vēl būs jāpamaina vairāk. Atkarībā no auto markas un to servisa principiem.
Aigars Mass
(2022-08-05 22:25:32)
@twitter
@agris_krusts Ok, Defenderim var būt nedaudz advancētāk arī ar maiņu, jo nav te parastais priekšpiedziņas universālis
Jānis Ziediņš
(2022-08-05 23:12:38)
@twitter
@agris_krusts Nezinu, vai visu var tā rēķināt naudā :) man racionālais reizēm zaudē sajūtām.
Armands
(2022-08-06 13:30:41)
@twitter
@agris_krusts VW Golf arī apkope ir reizi 30k, nevajag vnk ar miskastēm braukt.
Armands
(2022-08-06 13:31:17)
@twitter
@agris_krusts Un mazā apkope ir 190 eur. Ko Leafam tur dara par tiem 250, interesanti? Man 190 iekļaujas long life eļļa un dīlera cenas...
Agris Krusts
(2022-08-06 13:36:01)
@twitter
@thearmi Diez vai ilgtermiņā Golfam ir prātīgi eļļu mainīt reizi 30k. Bet, protams, ja jebkurš jauns golfs maksā mazāk par pacmitgadīgu defenderu, uz golfa apkopēm var neiesprigt. Varbūt vispār nemainīt eļļu
Agris Krusts
(2022-08-06 13:37:48)
@twitter
@thearmi Dīlerim kaut kas ir jāpelna. Golfam tā vai tā apkopes ir daudz dārgākas kopumā
Armands
(2022-08-06 13:49:54)
@twitter
@agris_krusts Man sievai i20 apkope reizi 10 000 un maksā 250. Kāš ka neliekas... Turklāt 3-cilindru grabulis.
Armands
(2022-08-06 13:52:35)
@twitter
@agris_krusts P.s. jāatzīst, ka uz vecumu (120tk, 8 gadi) jau sāk biežāk pieprasīt apkopi. Plus, kā jau iespējams nojaust, nav tā, ka es bieži 2 gadu ciklā spēju tos 30 000 nobraukt. Šķiet, nekad tā arī nepienāca pēc km, viemēr pēc kalendāra.

© 2009-2017 civciv ;)