Kad tvitterists mēģina būt gudrāks par uzņēmumu :) https://t.co/qurGIWtwz8 8 atbildes

Kristaps Skutelis
(2022-06-17 08:50:40)
@twitter
Kad tvitterists mēģina būt gudrāks par uzņēmumu :) https://t.co/qurGIWtwz8
Armands
(2022-06-17 08:52:16)
@twitter
@krizdabz Jebkurā gadījumā tāds stils nav diez ko cool. Tipa "Hei, Microsoft, jūsu jaunajais apgreids nojāja man datoru, nekas neiet, lohi!". "Pēc skrīnšota redzam, ka lohs esi tu, jo nerestartēji datoru pēc apgreida!".
Kristaps Skutelis
(2022-06-17 08:58:03)
@twitter
@thearmi Normāls stils. Godīga atbilde.
Māris Reliņš
(2022-06-17 09:05:28)
@twitter
@thearmi @krizdabz Twittera šitās visas sarunas un pārmetumi uzņēmumiem ne ar ko neatsķiras no vientuļām babuļām pasta nodaļā vai citur. Vajag tikai parunāties, bet nav ar ko un tad nu klūp virsū visiem. Pēc tam pa logu baro baložus.
Kristaps Skutelis
(2022-06-17 09:05:50)
@twitter
@MarisRelins @thearmi Precīzi!
Mārtiņš kic Legzdiņš
(2022-06-17 11:11:08)
@twitter
@krizdabz Es pat apsvērtu variantu uzņēmumam vispar neatbildēt daudzos gadījumos, jo lai kāda būs atbilde tā tik turpinās kurināt, līdz ar to neatbildot cepiens ātrāk beigsies :)
Kristaps Skutelis
(2022-06-17 11:12:25)
@twitter
@martinlegzdin Jā, nereti tas ir labākais variants. Īpaši, ja ir zināma jautātāja reputācija.
Mārtiņš kic Legzdiņš
(2022-06-17 11:15:09)
@twitter
@krizdabz Nuu tur jau pat jautātājs bieži nav vainīgs, bet LV TW publikas tradīcijas, kas arvien vairāk izskatās, ir nākušas no Delfu komentāru sadaļas :)
Kristaps Skutelis
(2022-06-17 11:20:50)
@twitter
@martinlegzdin Delfos taču komentāri atslēgti. Tagad cilvēki raksta glupības tviterī :)

© 2009-2017 civciv ;)