Vakardien lasīju lekciju un pa ilgiem laikiem sagatavoju arī pa kādam jaunam slaidam. Šis tapa tāpēc, lai palīdzētu man vizualizēt mūžseno atgādinājumu, ka dzīvošana tikai ar Facebook lapu nebūs labākais risinājums. https://t.co/1B1RH4HhGk 11 atbildes

Māris Antons
(2022-05-12 12:50:35)
@twitter
Vakardien lasīju lekciju un pa ilgiem laikiem sagatavoju arī pa kādam jaunam slaidam. Šis tapa tāpēc, lai palīdzētu man vizualizēt mūžseno atgādinājumu, ka dzīvošana tikai ar Facebook lapu nebūs labākais risinājums. https://t.co/1B1RH4HhGk
Māris Reliņš
(2022-05-12 12:55:49)
@twitter
@MarisAntons "Bet Māri, mans dēls sēž tikai Tiktokā. Kādas tev mājaslapas!"
Māris Antons
(2022-05-12 12:58:22)
@twitter
@MarisRelins Man tur ir vēl viens slaids tālāk "tiktok or die trying"
Edgars Koroņevskis
(2022-05-12 13:01:01)
@twitter
@MarisAntons slaids ir labs un bieži skandinu, ka FB profils nepieder jums. Bet par Google u.c. meklētājiem - tas gan nav tiesa. Atrodams ir un tas pat kā mīnuss, jo visbiežāk atrod vecu saturu un par to analītikas trūkuma dēļ nekad neuzzināsiet, ka barojas auditorija ar vecu saturu.
Māris Reliņš
(2022-05-12 13:01:43)
@twitter
@MarisAntons es citādāk to visu stāstītu, ja vien auditorija tiešām nav pirmo reizi internetā. Šis ir parāk triviāli. Jāurbj visiem ir marketinga tunelis. Pat tikko Googlei svaigākajos e-commerce apmācībām viss stāsts sākas ar tuneli, owned vs paid media.
Māris Antons
(2022-05-12 13:02:11)
@twitter
@koronevskis Es kaut kad esmu mēģinājis meklēt precīzus teikumus no fb postiem un vismaz pirmajā lapā neredzēju, bet varbūt sakritība. Paldies par šo komentāru.
Edgars Koroņevskis
(2022-05-12 13:04:08)
@twitter
@MarisAntons ar site: operatoru un FB lapas linku galā var redzēt, kuras un cik daudz lapas ir saindeksētas google https://t.co/cCnhf9ojX7 Cits jautājums cik bieži viņas parādās un kuras. Dažkārt izlec FB lapas posts, bet kaut kādā eksotiskā valodu versijā pats FB. Nekontrolējama vide.
Māris Antons
(2022-05-12 13:04:35)
@twitter
@MarisRelins man ir šāds. Bet mana sajūta ir tāda, ka šitās bāzes triviālās lietas ir jāstāsta, jo par visādiem trendiem un visu citu cilvēki ir kaut ko dzirdējuši, bet tādas bāzes praktiski nav. Un tad rodas brīnumi, kur uz savu roku bez analītikas laiž kampaņas utt. https://t.co/Ixyh6csvKK
Māris Antons
(2022-05-12 13:06:00)
@twitter
@koronevskis nebiju šo iedomājies Bet, nu, jā, tēze, ko izmantoju – uz fb saturs iet nomirt. Mājaslapā, savukārt, tas pamazām savācas uz organiskā trafika augšanu.
Edgars Koroņevskis
(2022-05-12 13:09:57)
@twitter
@MarisAntons te es pilnīgi piekrītu - es to pašu saku un arī redzu. Ever green saturs FB var būt tikai un vienīgi ar reklāmas palīdzību (vai arī super viral kaut kas). Mans favorīts LV: https://t.co/823whAzRoI Bikšu bāze. Laikā, kad veikali covid'ā bija ciet. Arvien izmanto reklāmā.
Kristaps Skujiņš
(2022-05-12 13:49:39)
@twitter
@MarisAntons Mājaslapa ir Tavs produktu stends centrāltirgū. Facebook,- tirgotājs, kurš Tevi pārstāv, komunicē ar pircējiem un aicina iegādāties Tavus produktus. Jābūt abiem, gana labiem, ne obligāti Facebook.
Māris Antons
(2022-05-12 13:59:17)
@twitter
@skujins Katram savs veids kā to paskaidrot. :)

© 2009-2017 civciv ;)