Daudz dzirdēts stāsts atkal. Pasūtu lietu, kura uzrādās kā pieejama veikalā TavaSkaņa. Paiet laiks. Saņemu epastu, ka "daļa no precēm" nav pieejama (tur bij tik viena). Atceļu. Pasūtu to pašu no Lietuvas veikala Soundium. DPD jau ir ceļā, tajā pašā dienā. Latvieši nemāk. 4 atbildes

@normis@toot.lv
(2022-01-10 15:40:34)
@twitter
Daudz dzirdēts stāsts atkal. Pasūtu lietu, kura uzrādās kā pieejama veikalā TavaSkaņa. Paiet laiks. Saņemu epastu, ka "daļa no precēm" nav pieejama (tur bij tik viena). Atceļu. Pasūtu to pašu no Lietuvas veikala Soundium. DPD jau ir ceļā, tajā pašā dienā. Latvieši nemāk.
Armands
(2022-01-10 16:06:00)
@twitter
@normis Bļin, gribēju Tev ieteikt veikalu, ar kuru man 2x bija laba pieredze, bet tas bija TavaSkaņa :/
@normis@toot.lv
(2022-01-10 16:09:30)
@twitter
@thearmi TavaSkaņa ir labs veikals, ja tur iet uz vietas. Bet nu online viņi neprot. Kāpēc gan nevar normālu inventāra softu lietot, kas sinhronizējas ar mājaslapu?
Armands
(2022-01-10 16:11:39)
@twitter
@normis Vot nez, es tagad atcerējos, ka man arī viena lieta īstenībā nebija, bet ērti ātri paši sazinājās un piedāvāja alternatīvu (kaut atlikumu rādīja, ka ir). Uz vietas jau viņiem joprojām nav, cik saprotu, tikai kā noliktava. Kaut kā ilgi būvējas tur.
@ArtursK@toot.lv
(2022-01-10 16:20:12)
@twitter
@normis Vispār Soundium atsaucība, klientu serviss un komunikācijas ar piegādātājiem bija tik augstā līmenī, ka sajutos it kā es būtu pats pēdējais klients pasaulē un viss viņu bizness ir atkarīgs no tā kā noritēs šis darījums.

© 2009-2017 civciv ;)