Twitter: Samsung, Lattelecom, Gutta. Facebook: Lattelecom, Gutta. Draugiem.lv: Tele2, Lattelecom, Cēsu Alus, Samsung. (straujākie pieaugumi) 17 atbildes

Arturs Mednis
(2010-12-01 10:02:00)
@twitter
Twitter: Samsung, Lattelecom, Gutta. Facebook: Lattelecom, Gutta. Draugiem.lv: Tele2, Lattelecom, Cēsu Alus, Samsung. (straujākie pieaugumi)
Ivo Mednis
(2010-12-01 10:09:26)
@twitter
@arturs cik iPadi ir šo "veiksmes" stāstu pamatā?
Gatis Tropiks
(2010-12-01 10:15:02)
@twitter
@iMednis to tu pareiz pieminēji LOL:):):):):):):) aizmirsi vēl par macbook air:)
Ivo Mednis
(2010-12-01 10:19:39)
@twitter
@Ga4a @marruciic šajā sakarā laikam ir jāivieš tags - #mērkaķiemgaršobanāni :)
Māris Reliņš
(2010-12-01 10:31:10)
@twitter
@arturs par draugiem. Izskatās, ka topā ir tie, kas piesaista sekotājus, pērkot reklāmu.
Ilja Olijevskis
(2010-12-01 10:39:32)
@twitter
@MarisRelins tas tacu makes sense :) ir kadi citi veidi, ka tu nedelas laika vari savakt teju 20k sekotajus? :)
Māris Reliņš
(2010-12-01 10:41:42)
@twitter
@iljao nu ne par to bazars. Drīzāk jautājums, ko draugos var panākt bez reklāmas naudas?
Ilja Olijevskis
(2010-12-01 10:46:28)
@twitter
@MarisRelins veidot afigennako saturu :)
Māris Reliņš
(2010-12-01 10:47:20)
@twitter
@iljao Nop, ja mēs runājam, ka FB un Twitter mēs konkurējam ar interesantu saturu, tad draugos ar spilgtāko ar reklāmu.
Guntis
(2010-12-01 10:47:32)
@twitter
@arturs va, kas pa brīnumu! giganti iegrūduši naudu reklāmās, piesolot apple pedāļus. īsts sociālais marketings, ept.
Māris Reliņš
(2010-12-01 10:48:09)
@twitter
@iljao vot, kad tu draugos esi vērsies pie kāda zīmola pēc palīdzības?
Ilja Olijevskis
(2010-12-01 10:54:07)
@twitter
@MarisRelins zini, tagad uz sitiena nepateikšu vai esmu vērsies konkrēti pēc palīdzības, bet gan vērsos ar pateicību par servisu.
Arturs Mednis
(2010-12-01 13:49:37)
@twitter
@guntisd Ta izskatas, vismaz Lattelecom gadijuma. @MarisRelins Tev taisniba, es neizdomaju kautkadu sviesta subjektivu kvalitates algoritmu.
Māris Reliņš
(2010-12-01 13:53:31)
@twitter
@arturs toties feini ir tas, ka teorētiski izgrūstā "reklāmas nauda", iespējams, iedarbojas ilgtermiņā (sekotāji) un arī pēc "banera" beigām
Arturs Mednis
(2010-12-01 15:09:03)
@twitter
@MarisRelins Jā, ja ar to prasmīgi tiek strādāts arī pēc tam. Domāju zīmolu topa desmitniekā novembrī būs lielas izmainas, ienāks 4 konti.
Jānis Polis
(2010-12-01 15:09:09)
@twitter
@arturs Artūr, straujāk augošā Draugiem Lapa Novembrī 100 punkti bja Ķekavas putnu fabrikai :) www.draugiem.lv/vistas
Arturs Mednis
(2010-12-01 15:19:29)
@twitter
@JanisPolis jā, ir topa pieciniekā dēļ kampaņas mēneša sākumā, taču, diemžēl, pēdējās 2 ned ne tikai apstājās kāpums, bet ir pat kritums. ;(
Jānis Polis
(2010-12-01 15:21:19)
@twitter
@arturs Loģiski, nav kampaņas, nav kāpuma. - 30 fani no maksimuma pie 22,5k, šķiet, nav uzskatāms par nozīmīgu lielumu.

© 2009-2017 civciv ;)