tas brīdis, kad pamani, ka @SwedbankLatvia uzrādās automātiskā rēķinu apmaksa par @Tele2Latvia pakapojumiem ir nost… https://t.co/btattJwTAT 21 atbildes


(2018-02-21 00:17:41)
@twitter
tas brīdis, kad pamani, ka @SwedbankLatvia uzrādās automātiskā rēķinu apmaksa par @Tele2Latvia pakapojumiem ir nost… https://t.co/btattJwTAT
Swedbank
(2018-02-21 08:31:25)
@twitter
@rolandinsh @Tele2Latvia Sveicināti! Lai pārbaudītu informāciju par radušos situāciju no Swedbank puses, aicinām s… https://t.co/ehn6cHImia
Tele2
(2018-02-21 09:02:06)
@twitter
@rolandinsh @SwedbankLatvia Sveiks! Droši raksti mums DM, minot savu pieslēguma numuru. Paskatīšos. Kate

(2018-02-21 23:38:10)
@twitter
@SwedbankLatvia Pieļauju, ir labi testēts UX,lai sūtītu šādus ziņojumus i-bankā,bet mana izpratne par šo,neiekļauja… https://t.co/hZ8b4NhLlE
Swedbank
(2018-02-22 09:21:31)
@twitter
@rolandinsh Neatkarīgi no izvēlētās tēmas, bankas ziņojumu mēs saņemsim un situāciju pārbaudīsim. :) Jebkurus ekrān… https://t.co/dPtFcICbeG
Aleksejs Mjaliks
(2018-02-22 17:24:23)
@twitter
@SwedbankLatvia Jūsu lietotnei uz Android 8.x nestrādā logrīks, kur skatīties konta atlikumu. https://t.co/acclaBZOGs
Swedbank
(2018-02-22 17:45:43)
@twitter
@amjaliks Sveiki! Pamēģiniet atinstalēt Swedbank mobilo lietotni un ielādēt telefonā no jauna.

(2018-02-24 14:28:40)
@twitter
@SwedbankLatvia Negribas atkal sūdzēties, bet nāksies :) ! Vai tiešām jāierobežo ziņojuma apjoms, ļoti maz papildus… https://t.co/4R2VE2P0Cc

(2018-02-24 14:32:48)
@twitter
@SwedbankLatvia ... 2/2 un to "Noderīga informācija -› Dokumentu sūtīšana" būtu forši pielikt arī augšējā sadaļā ze… https://t.co/idV59tu63v
Swedbank
(2018-02-24 17:46:40)
@twitter
@rolandinsh Liels paldies par Jūsu ierosinājumiem, jo šādi viedokļi mums palīdz internetbanku veidot klientiem vēl… https://t.co/5k9Pqwv2LX

(2018-03-01 19:35:59)
@twitter
@SwedbankLatvia ... un cik ātri tas notiek? Vai ar mani sazināsies, ja ir uzdots jautājums? Pagaidām nekādu ziņojum… https://t.co/HKyQ4To15k
Swedbank
(2018-03-02 08:51:33)
@twitter
@rolandinsh Ja esat nosūtījis bankas ziņojumu, atbilde tiks sniegta tuvāko darba dienu laikā. Ja būs nepieciešams… https://t.co/g3SIhszYK8
Aleksejs Mjaliks
(2018-03-02 10:31:58)
@twitter
@SwedbankLatvia Nepalīdz.
Swedbank
(2018-03-02 11:09:43)
@twitter
@amjaliks Kā risinājumu, lai novērstu šo problēmu, aicinu Jūs "Play store" atjaunot aplikāciju "Android System WebV… https://t.co/I5lwZp82Xe
Aleksejs Mjaliks
(2018-03-02 12:42:35)
@twitter
@SwedbankLatvia WebView renderēšanai jau kopš Android 7 šīs komponentes vietā tiek izmantota implantācija no Chrome… https://t.co/8Z78YoPKR3
Swedbank
(2018-03-02 13:17:42)
@twitter
@amjaliks Informāciju nodevām kolēģiem. Situācijas pārbaude var aizņemt vairāk laika.
Swedbank
(2018-03-02 13:41:16)
@twitter
@amjaliks Situācija ir apzināta un tiek risināta.

(2018-05-03 08:44:52)
@twitter
@SwedbankLatvia Sveiki! Tā tuvākā darba diena gan ir ievilkusies... :| #FollowUp : Joprojām nav atbildes un arī… https://t.co/NWRHYJHTZF
Swedbank
(2018-05-03 09:56:13)
@twitter
@rolandinsh Sveicināti! Sarakstes vēsturi Jūs varat aplūkot internetbankā, spiežot uz cilvēka ikonas (blakus Jūsu… https://t.co/VDiEpchGRe

(2018-05-07 23:31:42)
@twitter
@SwedbankLatvia nosūtīts :)

(2018-05-08 21:53:40)
@twitter
@SwedbankLatvia Viss labi, kas labi beidzas. + arī atvainošanās no @SwedbankLatvia puses par "aizmirstu" ziņojumu :)

(2018-05-09 20:36:44)
@twitter
@SwedbankLatvia mazāk par 48h :)

© 2009-2017 civciv ;)