Es pareizi saprotu, ka Omnivai tiešām ir bijusi kaut kāda ķibele un daļai klientu izsūta šādas ziņas? Žēl, ka uzņēm… https://t.co/ytcyRKVG2q 17 atbildes

Kristaps Skutelis
(2017-02-20 16:50:32)
@twitter
Es pareizi saprotu, ka Omnivai tiešām ir bijusi kaut kāda ķibele un daļai klientu izsūta šādas ziņas? Žēl, ka uzņēm… https://t.co/ytcyRKVG2q
Sergejs Bižāns
(2017-02-20 16:51:16)
@twitter
@krizdabz Tu e-pastus vai tad vairs neproti sūtīt?
Raimonds
(2017-02-20 16:57:06)
@twitter
@mrserge @krizdabz pec sarunas ar @latvijas_pasts izskatās, ka ir atlaists @OmnivaLV twitera konta cilvēks.
Krišs Kupruks
(2017-02-20 16:57:19)
@twitter
@krizdabz vispār jau lieto gan, soc. medijus. vēl šodien vilka uz zoba Latvijas Pastu.
Kristaps Skutelis
(2017-02-20 17:01:34)
@twitter
@radiokaste link?
Kristaps Skutelis
(2017-02-20 17:01:57)
@twitter
@mrserge ?
Krišs Kupruks
(2017-02-20 17:03:58)
@twitter
@krizdabz https://t.co/flT6f6LXMU
Sergejs Bižāns
(2017-02-20 17:06:50)
@twitter
@krizdabz Kāds sakars Omnivas ķibelei ar tavu žēlumu par sociālajiem tīkliem?
Kristaps Skutelis
(2017-02-20 17:14:20)
@twitter
@mrserge Ja uzņēmums ir izvēlējies būt soc. tīklos, tad tā ir pirmā vieta, kur informēt par šādām ķibelēm.
Kristaps Skutelis
(2017-02-20 17:15:25)
@twitter
@radiokaste Tur taču pēdējie tvīti ir vēl no pagājušā gada.
Sergejs Bižāns
(2017-02-20 17:20:16)
@twitter
@krizdabz Kas tās par bērnudārza sarunām? Telefons, e-pasts ir primārie saziņas līdzekļi šādos gadījumos, nevis ākstīšanās feisbukā.
@normis@toot.lv
(2017-02-20 17:25:19)
@twitter
@krizdabz @mrserge pieredze liecina, ka arī palīdzību ātrāk saņemsi Twitter. E-pastu man uzņēmumi gandrīz nekad neatbild
@normis@toot.lv
(2017-02-20 17:26:15)
@twitter
@krizdabz konts ir, bet izskatās pamests.
Kristaps Skutelis
(2017-02-20 17:34:08)
@twitter
@mrserge Doh, protams, ka sen jau vairs tā nav.
Sergejs Bižāns
(2017-02-20 17:35:09)
@twitter
@normis @krizdabz Sākumā par neražu ir jāinformē klienti. Un tas visindividuālāk izdarāms zvanot vai rakstot e-pastu.
@normis@toot.lv
(2017-02-20 17:36:35)
@twitter
@mrserge @krizdabz konkrētajā gadījumā piekritu, jo ietekmēti bija tikai aktīvie sūtījumi
Kristaps Skutelis
(2017-02-20 17:37:55)
@twitter
@mrserge @normis Cik ir sākumā? Soc. tīklos par šo cepas jau vairākas dienas. Uzņēmuma komunikācija = 0.
Gints Murāns
(2017-02-21 10:59:51)
@twitter
@krizdabz Es tieši 6Dien gaidīju sms un nesagaidīju, dabūju tikai 1dien sazvanot suportu. :(

© 2009-2017 civciv ;)