Nekādu sūdzību SmartID - @SwedbankLatvia strādā perfekti. Tikai nesaprotu kāpēc jāvada personas kods, vai tad lietotāja numurs nav unikāls? 7 atbildes

Jānis Palkavnieks
(2017-02-17 13:32:07)
@twitter
Nekādu sūdzību SmartID - @SwedbankLatvia strādā perfekti. Tikai nesaprotu kāpēc jāvada personas kods, vai tad lietotāja numurs nav unikāls?
Kirils Solovjovs
(2017-02-17 13:41:01)
@twitter
@Palkavnieks @SwedbankLatvia Man pretējs jautājums - kāpēc jāvada lietotāja numurs, lietojot eID. Personas kods taču ir unikāls. :)
Jānis Palkavnieks
(2017-02-17 14:08:05)
@twitter
@KirilsSolovjovs @SwedbankLatvia nu ja, kāpēc nevar iztikt ar vienu no ievadāmajiem?
Andis Šolins
(2017-02-17 14:29:51)
@twitter
@Palkavnieks @KirilsSolovjovs @SwedbankLatvia jums arī vadot p.k. klaviatūra automātiski nepārsledzas uz cipariem?
Kirils Solovjovs
(2017-02-17 14:37:55)
@twitter
@AndisSolins @Palkavnieks @SwedbankLatvia p.k. tiek paņemts automātiski no eID kartes.

(2017-02-17 14:59:03)
@twitter
@Palkavnieks @SwedbankLatvia Lai jūs nenospamotu kāds sliktais puika, kurš sūtīs autentifikācijas pieprasījumus ar random skaitļu ģeneratoru
Swedbank
(2017-02-17 15:13:35)
@twitter
@Palkavnieks @KirilsSolovjovs Labdien! Jābūt diviem parametriem, pēc kuriem notiek identifikācija. Abi ir unikāli un tiek izmantoti.
Andis Šolins
(2017-02-17 16:09:45)
@twitter
@KirilsSolovjovs @Palkavnieks @SwedbankLatvia sorry, tas bija domāts reģistrējoties.

© 2009-2017 civciv ;)