Visu cieņu @SwedbankLatvia par klientu servisu gadījumos, kad ir pašu problēma. Visu cieņu! 7 atbildes

Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2016-08-31 15:14:02)
@twitter
Visu cieņu @SwedbankLatvia par klientu servisu gadījumos, kad ir pašu problēma. Visu cieņu!
Swedbank
(2016-08-31 16:30:20)
@twitter
@so_on Labdien! Priecājamies dzirdēt atzinīgus vārdus. Ceram arī turpmāk uz veiksmīgu sadarbību!

(2016-08-31 16:43:21)
@twitter
@SwedbankLatvia Sveiki! Vai klienta konts ir kaut kā apdrošināts pret gadījumiem, kad tiek nozagta maksājumu karte?
Swedbank
(2016-08-31 18:26:23)
@twitter
@DzintarsDzenis Labdien! Apdrošināts nav, bet papildu drošībai ir PIN kods, kā arī zādzības gadījumā tiek iesaistīta policija.

(2016-08-31 18:34:46)
@twitter
@SwedbankLatvia Ja karte nozagta ārzemēs un starp zādzības atklāšanas brīdi un kartes bloķēšanu jau konts iztukšots?
Swedbank
(2016-09-01 11:36:38)
@twitter
@DzintarsDzenis Labdien! Tad seko darījumu apstrīdēšanas process. Galvenais, lai PIN-kods nebūtu nozagts kopā ar karti (neglabājiet kopā).

(2016-09-01 11:40:30)
@twitter
@SwedbankLatvia Kas nepieciešams/jādara, lai uzsāktu darījuma apstrīdēšanas procesu?
Swedbank
(2016-09-01 11:52:34)
@twitter
@DzintarsDzenis Nepieciešams uzzvanīt mums 67444444 ar IB datiem :-) Piereģistrēsim un uzsāksim procesu. Jāņem vērā, ka var ilgt līdz 3 mēn.

© 2009-2017 civciv ;)