Interesanta @airBaltic klientu segmentacija https://t.co/AHiUrfjOtJ 6 atbildes

Martins Ozolins
(2015-12-02 10:43:26)
@twitter
Interesanta @airBaltic klientu segmentacija https://t.co/AHiUrfjOtJ
airBaltic
(2015-12-02 10:50:18)
@twitter
@martinsoz Sveiki! Ziņa izsūtīta klientiem, kuri parakstījušies uz jaunumu saņemšanu angļu valodā un dzīvesvietu nav norādījuši kā LV.
Jurģis Ķiršakmens
(2015-12-02 10:57:37)
@twitter
@martinsoz Jā, tik traģisks marketings un klientu datu izmantošana - @airbaltic mani spamo un prasa vai esmu bijis Rīgā, lol.
Martins Ozolins
(2015-12-02 11:18:15)
@twitter
.@airBaltic visticamāk darbības neapzinātas, t.i. šis iet visiem, kas defaultos parametrus atstājuši pie reģistrācijas.
Martins Ozolins
(2015-12-02 11:18:58)
@twitter
.@airBaltic teorētiski varētu uzlikt 'prompt' pie logina, ka vajag precizēt lokāciju, tas palīdzētu targetēt spamu mērķtiecīgāk ;)
@normis@toot.lv
(2015-12-02 11:31:23)
@twitter
@airbaltic @martinsoz nelekas, ka tas būtu nostrādājis, jo arī kolēģi saņēma šo pašu anglisko spamu :)
Liene
(2015-12-03 13:00:49)
@twitter
@airBaltic nosūtīju jums DM. Sistēma atkal negrib mani reģistrēt lidojumam :/

© 2009-2017 civciv ;)