Biju iedomājies ka elektro auto ir piemērotāks reālai lietošanai. Tad jau pagaidām labāk ar gāzi. https://t.co/W6glL4cam2 79 atbildes
Aivars Meijers (2015-10-11 19:33:25) |
Biju iedomājies ka elektro auto ir piemērotāks reālai lietošanai. Tad jau pagaidām labāk ar gāzi. https://t.co/W6glL4cam2 | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:04:53) |
@AivarsMeijers @miculis Ja vari atļauties maksāt 100k+ par auto (Tesla), tad ir gatavs. Ja ne, tad nav. | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 20:14:16) |
@laacz @miculis pēc teslas vēl rindā jāstāv. Pagaidīšu vai apple kādu elektro auto masām neuztaisīs, tikmēr ar dīzeli vai benzīnu/gāzi. | ||
Kristaps Skutelis (2015-10-11 20:17:13) |
@aivarsmeijers @laacz @miculis Līdz reāli nopērkamam Apple elektroauto būs ilgāk jāgaida nekā līdz Tesla Model 3. | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 20:26:20) |
@krizdabz @laacz @miculis Nav steiga. Man vēl ir braucams dīzelis un varētu kādu 2,5-3.0 benzīnnieku ar gāzi pabraukt. | ||
Kristaps Skutelis (2015-10-11 20:28:17) |
@aivarsmeijers @laacz @miculis Skaties uz lielmotoriem? Esmu nonācis pie atziņas, ka tagad labprāt izvēlēties kādu jaunu mazu pilsētas auto. | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 20:31:01) |
@krizdabz @laacz @miculis Mazauto nē. No rītiem un brīvdienās bērni jāvadā + Rīga <-> Jelgava ar Smart braukāt negribu. | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:36:22) |
@AivarsMeijers @krizdabz @miculis Principā tagad racionāli būs pirkt benzīna mazmotoru ar turbīnām priekšā pakaļā. Un mainīt pēc 150k... | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:37:31) |
@AivarsMeijers @krizdabz @miculis Bet tev jau privāts auto nedraud, kā noprotu. | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 20:43:34) |
@laacz @krizdabz tad jauns jāpērk. Lietots, vidējs vai liels benzīna motors + gāze. | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 20:44:23) |
@laacz @krizdabz Ja nu sieva beidzot nolemj tiesības nolikt, tad būs iemesls svētdienas auto nopirkt. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 20:49:37) |
@AivarsMeijers @laacz @krizdabz vēl jau ir PHEV. Pa pilsētu (50km) uz EV, tālāk tad benzīns. Vidēji zem 5l | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:51:02) |
@normis @AivarsMeijers @krizdabz EV ar ekstenderi tu domā? Nu, dārgs jau bāzē anyhow. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 20:51:50) |
@laacz @AivarsMeijers @krizdabz Dārgi ir jā, bet lētāk kā Teslas: http://t.co/U1ILAZU5TD un https://t.co/hGwEewkFId | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:53:15) |
@normis @AivarsMeijers @krizdabz Man domāt, ka mazlitrāžas benzīns mūsdienās neko diži vairāk neēd. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 20:53:46) |
@laacz @AivarsMeijers @krizdabz ja es varu darbā lādēt, es ikdienā brauktu ar 0/100. Tie 5l ir tad ja vajag tālāk | ||
Kristaps Skutelis (2015-10-11 20:54:00) |
@normis @laacz @aivarsmeijers Mana pieredze rāda, ka ar tādiem PHEV vēl ir jāprot braukt, lai sanāktu kaut kāda ekonomija. | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 20:54:38) |
@krizdabz @normis @laacz man tas elektromotors 5-10 km dienā no 100 strādātu. | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:55:06) |
@normis @AivarsMeijers @krizdabz Tu esi ierēķinājis paša auto cenu un akumulatoru nomaiņu pēc 2/3y? | ||
Kristaps Skutelis (2015-10-11 20:55:10) |
@normis @laacz @aivarsmeijers Piemēram, Outlander PHEV man nesanāca solītie 52 km un normāli braucot 8-9l degvielas http://t.co/2NnN8OrR1g | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:55:29) |
@AivarsMeijers @krizdabz @normis PHEV jau diži vairāk arī ar elektro nobraukt nevar :D | ||
Kristaps Skutelis (2015-10-11 20:55:51) |
@laacz @aivarsmeijers @normis Beigās tāds PHEV sanāk "dorogo i glupo". | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:56:10) |
@AivarsMeijers @krizdabz @normis Piemēram, Prius PHEV elektriskā range ir 18km :D | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:57:35) |
@krizdabz @AivarsMeijers @normis Ja man būtu iespēja lādēt mājās un darbā, kā arī daudz naudas ([c] Olas), tad kā otro paņemtu tīro elektro. | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 20:58:07) |
@krizdabz @AivarsMeijers @normis To biš - jā, PHEV ir muļķīga padarīšana, manuprāt. | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 21:04:41) |
@krizdabz @AivarsMeijers @normis Reku no vikipēdijas PHEV range saraksts. Tas ir sfēriskiem auto vakuumā, protams. http://t.co/VDQLqOaOi5 | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 21:05:46) |
@laacz @krizdabz @normis Pat Toyotas lapā pieejamais salīdzinājums galīgi nav par labu hibrīdam. http://t.co/dZVeBcaAeX | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 21:42:54) |
@AivarsMeijers @laacz @krizdabz kā nav? Tieši ir | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 21:44:40) |
@normis @laacz @krizdabz 0,4l ietaupījums pret krietni dārgāku sākuma cenu un dārgām apkopēm nākotnē. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 21:50:18) |
@AivarsMeijers @laacz @krizdabz izmeši :) otrkārt es jau teicu, jums jelgavniekiem ok, bet man būtu 0/0 | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 21:53:40) |
@normis @AivarsMeijers @krizdabz Toyota Prius PHEV range ir 18km laboratorijas apstākļos. Diez vai Aurim ir labāk. Cik tālu tā aizbrauksi? | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 21:54:10) |
@laacz @AivarsMeijers @krizdabz auris nav phev, bet man godīgi pietiek ar 15km :) | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 21:54:56) |
@normis @AivarsMeijers @krizdabz Tad kāpēc ne pure electric? PHEV ir ņirgāšanās un nav vērā ņemama labuma nedz patēriņa, nedz izmešu ziņā. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 21:55:11) |
@laacz @AivarsMeijers @krizdabz jo man weekendā vajag 500 :) | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 21:57:07) |
@normis @AivarsMeijers @krizdabz Auto noma. Būs komplektā lētāk un ērtāk. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 21:57:29) |
@laacz @AivarsMeijers @krizdabz operatīvais arī ir noma. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 21:57:59) |
@laacz @krizdabz @AivarsMeijers vecīt tu putrojies. i3 nav PHEV un Prius arī ne. Read up | ||
Mareks Matisons™ (2015-10-11 21:59:13) |
@AivarsMeijers EV ir lieliski pilsētā un @miculis pieredze rāda tiem (best of the rest) vēl jāmācās no Tesla (; + jābūt (!) uzlādes punktiem | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 21:59:30) |
@normis @krizdabz @AivarsMeijers Ir gan. Toyota Prius Plug-in Hybrid un i3 ar extenderi ir tīrs PHEV :) | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 21:59:58) |
@normis @AivarsMeijers @krizdabz Bet lietojot auto ikdienā tu to nodrāzīsi tiktāl, ka, lai šķirtos, būs jāpiemaksā līzinga kantorim :) | ||
@normis@toot.lv (2015-10-11 22:07:12) |
@laacz nu jau tu pārspīlē. neko tādu neesmu dzirdējis, pilns ar operatīvā lietotājiem apkārt | ||
Imants (2015-10-11 22:07:27) |
@AivarsMeijers @normis @laacz @krizdabz fuck fuel economy - pikapu ar HEMI 5.7litru bīdeli! | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 22:10:39) |
@normis Es nepazīstu nevienu, kas būtu paņēmis operatīvo līzingu kā privātpersona otrreiz. | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 22:20:33) |
@zais_ @AivarsMeijers @normis @krizdabz F150 vai RAM? | ||
Imants (2015-10-11 22:34:55) |
@laacz @AivarsMeijers @normis @krizdabz Tundra. Un F150,ja nekļūdos, ir tikai 2.7 l. | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 22:42:06) |
@marruciic @AivarsMeijers vispār iesākumam pietiktu ar uzlādes punktiem (chademo utt) ar to jau būtu gana. | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 22:43:00) |
@marruciic @AivarsMeijers maksāt par/vadāt līdzi lielo bateriju ir ekstra, par ko ja var atļauties - jāmaksā. Taupīgāk ir uzlādes stacijas. | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 22:44:15) |
@marruciic @AivarsMeijers man pietiktu ar 100km eAuto. Pa pilsētu pietiek. 1-3x mēnesī braucot kur tālāk - 10-30min uzlādes = būtu OK. | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 22:47:58) |
@AivarsMeijers gads vai divi - un būšot LV lielceļos ātrās uzlādes ;) ar to 90% problēmu atrisinās. Uz 2020.g. itkā ap 400 uzlādes st.būsLV. | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 23:16:05) |
@laacz @AivarsMeijers ja ar 389km pietiek-tad 68k EUR Tesla Model S 70D. Iespējams, drīz (1-3g) LV dos privātajiem atbalstu (5-7k EUR). | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 23:17:17) |
@krizdabz @AivarsMeijers @laacz no tā info, kas pieejams, jā-Apple iCar ja būs, tad ne agrāk par 2020g un vēl, tā cena ap 50-60k=nekas lēts. | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 23:18:16) |
@laacz @AivarsMeijers Bet vispār - gada laikā salikt ātrās uzlādes uz lielceļiem = liela daļa problēmu izgaist. Kas arī drīz notiks (1-3g). | ||
Kaspars Foigts (2015-10-11 23:38:38) |
@miculis @AivarsMeijers 5-7k uz 100+k? :)))) | ||
Aivars Meijers (2015-10-11 23:41:22) |
@laacz @miculis jāņem divas, tad sanāks vairāk ietaupīt :) | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 23:42:28) |
@laacz @AivarsMeijers Vnk tu saki Tesla un 100k.. kaut arī Teslu var pa 68k nopirkt .. tu kļūdījies par 32k.. ai sīkums. :D | ||
Mārtiņš Mičulis (2015-10-11 23:43:21) |
@laacz @AivarsMeijers un atbalsts, komon,.. BMW i3 maksā 40-60, Tesla 70.. noņem nost 5-7k, sanāk 10%.. tas nav maz! | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:03:25) |
@aivarsmeijers @laacz iegāju lapā, tā reklāma muļķīga, ja paņem vienas litrāžas motorus tad hibrīds/nē atšķiras par 1K EUR tikai | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:10:57) |
@normis @AivarsMeijers a) Aprīkojuma līmenis hibrīdiem cenu lapā ir standard b) Kāds ir patēriņš vienādas litrāžas PHEV vs benzīns/dīzelis? | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:11:27) |
@laacz @aivarsmeijers nosaukums jā, bet hibrīdiem standartā ir kameras un whatnot, daudz labāk aprīkoti | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:12:40) |
@laacz @aivarsmeijers ne-phev (parasts hibrīds), bendža 5.7/7.5 un hibrīdam 3.4/3.5 | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:16:25) |
@normis @AivarsMeijers Iedosi linku? Man īsti nav skaidrs, kur tu dabūji šos ciparus. | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:16:39) |
@normis @AivarsMeijers Visiem viņiem standard aprīkojuma līmenis ir identisks. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:18:28) |
@laacz 1. https://t.co/5swtW5pbiU | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:18:40) |
@laacz 2. https://t.co/YCt41j6pxn | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:21:56) |
@laacz lai gan zini, hibrīd-aurim active vs active ir kamera, kruīzs, miglinieki, smart entry utt. nosaukumi tikai vienādi | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:23:15) |
@normis Interesanti, kā viņi ko tādu var panākt bez čītiem, ja hibrīdam dzinējs ir lielāks un pure elektro reindžs ir daždesmit km. Neticu. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:24:39) |
@laacz spritmonitors apliecina, cik es redzu. lielākais hibrīdam ir 5 | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:25:45) |
@normis Salīdzinu Standard'us, nav šķirbas: http://t.co/lDY7a7otGg vs http://t.co/jNw9GxNYgH | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:28:12) |
@normis Spritmonitors hibrīdam rāda 5,3, parastajam benzīnam - 6,3 avg. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:28:39) |
@laacz nezinu vai linkosies, bet active vs active daudz atšķirību https://t.co/SdqQGqrkgV | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:31:46) |
@normis Nu, paga. Tur linkā ir trīs hibrīdi - standard, active un active plus. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:32:31) |
@laacz nu saku, nelinkojās. paņem pats 1.6 automātu vs 1.8 hibrīdu, šeit: https://t.co/x6mSenWU49 | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:33:55) |
@laacz amservā gadījumā nav vecais auris? toyota.lv saka, ka auris brand new tikko relīzots | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:39:16) |
@normis Grūti pateikt, it kā rakstīts 2015. | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:40:56) |
@normis Jā, aprīkojumā pāris nieciņi klāt (baisa lapa toyota,lv), bet cenas starpība ir 4,5k... Pat pie 50km range nedabūsi šo ietaupījumu. | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 09:52:31) |
@laacz es uz hibrīdu neskatos degvielas ietaupījuma dēļ, vairāk gribu tehnoloģiju izmēģināt. Man lētāk būtu nepirkt neko :) | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 09:57:25) |
@normis Tātad - racionālu apsvērumu nav? :) | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 10:04:38) |
@laacz jauns auto jebkurā gadījumā ir tikai komfortam. Jo zini par 1500eur var nopirkt mazlitrāžas golfu | ||
@normis@toot.lv (2015-10-12 10:09:49) |
@laacz lai gan mazāki izmeši, lai kompensētu "traktora" radīto, arī ir visai racionāli, dažās aprindās | ||
Kaspars Foigts (2015-10-12 10:34:41) |
@normis Nebūtiski, ja salīdzina ar līdzvērtīgiem dzinējem (hibrīdam ir 1.8). Bet, protams, procentu nekrāsi... |