Paraugs komunikācijai socmedijos: @MSLatvia dienā, kurā izlaiž jaunu flagship produktu, vienkārši pazūd un ignorē lietotāju jautājumus ;) 8 atbildes

Jānis Polis
(2015-07-31 20:28:10)
@twitter
Paraugs komunikācijai socmedijos: @MSLatvia dienā, kurā izlaiž jaunu flagship produktu, vienkārši pazūd un ignorē lietotāju jautājumus ;)
@normis@toot.lv
(2015-07-31 20:33:36)
@twitter
@JanisPolis @MSLatvia nu bet tak LabaDaba droši vien :D
Jaunais mācību gads
(2015-07-31 20:38:43)
@twitter
@JanisPolis Nedaudz novirzīties no tēmas, vai visiem Twitter esošiem uzņēmumiem Twitter konts būtu jāuztur kā klientu atbalsta platforma?
Jānis Polis
(2015-07-31 20:39:55)
@twitter
@SandisSauka Jā.
Kristaps Skutelis
(2015-07-31 20:47:34)
@twitter
@SandisSauka @JanisPolis Microsoft būtu gan jābūt un it īpaši tādā dienā/nedēļā.
Kristaps Skutelis
(2015-07-31 20:48:56)
@twitter
@JanisPolis @MSLatvia Viens cilvēks aiziet dekrētā un uzņēmuma komunikācija būtiski pasliktinās un pie tam daudzos līmeņos.
Jānis Polis
(2015-07-31 20:50:31)
@twitter
@krizdabz @SandisSauka Bez klientiem nav uzņēmumu. Ja klients grib, lai ar viņu komunicē tviterī, tad tas ir jādara. Ja negrib, tad nav.
Kristaps Skutelis
(2015-07-31 20:51:34)
@twitter
@JanisPolis @SandisSauka trū
Jaunais mācību gads
(2015-07-31 20:53:30)
@twitter
@JanisPolis @krizdabz Es jau tikai par. Pats aicinu klientus un draugu uzņēmumus attiecīgi rīkoties. Labā ziņa, ka neesmu viens

© 2009-2017 civciv ;)