Wow! Aviosabiedrība KLM 2014. gadā nopelnīja papildus 25 miljinus eiro no papildus pakalpojumu pārdošanas sociālajos medijos vien. 25 milj.! 19 atbildes

Arturs Mednis
(2015-05-21 17:24:48)
@twitter
Wow! Aviosabiedrība KLM 2014. gadā nopelnīja papildus 25 miljinus eiro no papildus pakalpojumu pārdošanas sociālajos medijos vien. 25 milj.!
Jānis Polis
(2015-05-21 18:45:52)
@twitter
@arturs viņu sociālo mediju tīms algās vien vismaz 9m izmaksā. Un kopā KLM ieņēmumi 2014 bija 25.. miljardi. So, 0,1% nāca no social media
Jānis Polis
(2015-05-21 18:53:25)
@twitter
@arturs man personīgi ļoti patīk tas, ko KLM dara sociālajos medijos, bet kā sales kanāls social kopējā pipeline ir pilnīgi nebūtisks.
Arturs Mednis
(2015-05-21 19:07:59)
@twitter
@JanisPolis Padomā plašāk, tas 150 cilv. tīms sniedz nenovērtējamu ieguldījumu darbā ar klientiem, tāpēc tie izvēlas KLM atkal un atkal.
Jānis Polis
(2015-05-21 19:08:56)
@twitter
@arturs nekādu šaubu par to, es tikai norādu, ka 25m sales cipars ir zīmēšanās ārpus konteksta
Arturs Mednis
(2015-05-21 19:10:21)
@twitter
@JanisPolis Nē, tur biski cits konteksts - vini par 3500 eur uzbuveja specialu norekinu sistemu socmediju lietotajiem, kas ienes 100k/nedela
Jānis Polis
(2015-05-21 19:13:25)
@twitter
@arturs Kas ir kruti. Bet tagad @socialbakers var paņemt ciparu un promotēt social kā superduper sales kanālu :) http://t.co/ZP07WAgkQH
Girts
(2015-05-21 19:20:47)
@twitter
@JanisPolis @arturs piebilde, 25m ir 0,1% no klm-airfrance gada revenue :-)
Jānis Polis
(2015-05-21 19:21:15)
@twitter
@GirtsS @arturs wait, a ko es teicu?
Arturs Mednis
(2015-05-21 19:22:03)
@twitter
@girtss @janispolis Paldies par piebildi. Ka jau teicu, ja paskatas uz kontekstu, tad ir loti labi - investet 3,5K un sanemt 100K ik nedelas
Girts
(2015-05-21 19:28:39)
@twitter
@arturs @JanisPolis nu jau nu. Un cik investējuši, lai būtu soc.tīklos? :-) pats tak zini, ka Roi prezentācijām top :-)
Arturs Mednis
(2015-05-21 19:31:09)
@twitter
@girtss @janispolis Džeki, runa ir par klientu supporta tīmu soc medijos, kas šā kā tā būtu izmaksājis (9 milj gadā). Viņi ienesa papildus.
Girts
(2015-05-21 20:01:09)
@twitter
@arturs @JanisPolis nu jā,tas ir forši. kādu mazu daļu no 9m atsit atpakaļ. 25m ir revenue, ne profits un ne kanālā unikālais pienesums
Girts
(2015-05-21 20:02:36)
@twitter
@arturs @JanisPolis un tu nevarii teikt ienesa papildus. Parasti daudzi pirkumi būtu tā vai tā, vnk pircējs noswapoja kanālus :-)
Arturs Mednis
(2015-05-21 20:03:56)
@twitter
@girtss Ja tu redzēji prezentāciju, tad gan ka visu saprati, un droši vien neķļūdies. Es gan domāju ka tā ir daļa kura varēja arī nebūt…
Arturs Mednis
(2015-05-21 20:05:24)
@twitter
@girtss …vai būt ievērojami mazāka, ja viņi nebūtu par 3500 eur uztaisījuši to sistēmu kas ļauj socmediju lietotājiem ērti npiepirkt klāt.
Girts
(2015-05-21 20:05:53)
@twitter
@arturs @JanisPolis LV bēda, ka jāinvestē tie paši 3,5k +vēl pāris 10K,ko tur noklusēja.Un tie 0,01% tā jau mazi,kur vēl unikālais pienesums
Arturs Mednis
(2015-05-21 20:08:51)
@twitter
@girtss Ģirt! Tu proti paskatīties globāli - pērn bija 25 milj, šogad 200 milj, nākošgadmmiljards. Ne? Zinu, tu proti tālredzīgi skatīties.
Girts
(2015-05-21 20:12:09)
@twitter
@arturs jā jā,KLM gadījumā atbalstu ar 4rokām.Viss pareizi.Tik nepatīk aizdomīgi nekritiska pašreklāma :-) +patīk pseidokritiski paburkšķēt
Girts
(2015-05-21 20:14:32)
@twitter
@arturs lai gan arī par soc.kanālu sales potenciālu hockey stickiem arī varētu pasmīkņāt. zīmē jau gadiem, bet kā nav Klondaika,tā nav :-)

© 2009-2017 civciv ;)