RT @Lidaka2: Zoodārzā nu rosās jauki tīģerēni! No rītdienas tiešraidē Lattelecom mājas lapā. Paldies Tomam Zalānam par video! http://t.co/j… 19 atbildes

Tet
(2014-11-26 10:07:28)
@twitter
RT @Lidaka2: Zoodārzā nu rosās jauki tīģerēni! No rītdienas tiešraidē Lattelecom mājas lapā. Paldies Tomam Zalānam par video! http://t.co/j…
Andis Silakaktins
(2014-11-26 11:02:45)
@twitter
@Lattelecom Gaidu meistaru, nevaru sagaidīt. Pēc vienpadsmitiem arī skaitās "pēc deviņiem"?
Tet
(2014-11-26 11:04:40)
@twitter
@Silakaktins atsūti, lūdzu, savu klienta numuru privātā ziņā - noskaidrosim, kur aizkavējies!
Jānis Polis
(2014-11-26 11:13:44)
@twitter
@Silakaktins Andi, chill, nepaies ne mēnesis, kad viss būs kedā :) http://t.co/RDc791Stpv
Andrejs
(2014-11-26 11:15:01)
@twitter
@JanisPolis @Silakaktins ha ha, funny.
Jānis Polis
(2014-11-26 11:16:30)
@twitter
@sicis @Silakaktins Sorry, Andrej, nekā personīga, manu draugu lokā šī sāga ir konstanta reference, kad uz jebko ir ilgāk jāpagaida :)
Andrejs
(2014-11-26 11:19:22)
@twitter
@JanisPolis @Silakaktins :) un šāda referencēšana ir tā, kas tev noteiktā personu lokā ir pielipinājusi “interneta policista” palamu
Jānis Polis
(2014-11-26 11:20:07)
@twitter
@sicis @Silakaktins Kurš gan cits, ja ne es ;)
Andrejs
(2014-11-26 11:23:54)
@twitter
@JanisPolis @Silakaktins konkurence parādās. Var pat teikt - izaugusi vesela paaudze, kas uzskata, ka šis ir soc.tīklu vienīgais uzdevums :)
Jānis Polis
(2014-11-26 11:26:11)
@twitter
@sicis @Silakaktins Klientu serviss vienā līmenī jāuztur visur, ne tikai tviterī. Klients risinās tur, kur ir lielāks potenciāls atrisināt.
Jānis Polis
(2014-11-26 11:27:15)
@twitter
@sicis @Silakaktins Vari nosūtīt sveicienus @airBaltic, viņi LV bija pirmie, ar "tviterī - visu, citur - pigu" pieeju. Klients piefiksē.
Reinholds Zviedris
(2014-11-26 11:27:38)
@twitter
@sicis @JanisPolis @Silakaktins bet jāatzīst, ka tad strādā! Tikai ne visi soc.tīklu operatori to ir apjēguši ;)
Andrejs
(2014-11-26 11:31:30)
@twitter
@JanisPolis @Silakaktins tas jau loģiski, bet vēlme atrisināt pēdējā laikā vairs nav prioritāra, svarīgāki ir RT ar bieži puspatiesu info
Jānis Polis
(2014-11-26 11:33:21)
@twitter
@sicis @Silakaktins Man liekas, ka Tev uz šo ir ļoti "biased" skatījums. Atklāti kādu kantori publiski močīt 98% gadījumu ir izmisuma solis.
Andrejs
(2014-11-26 11:36:01)
@twitter
@JanisPolis regulāri redzu situācijas (arī ne LTC), kur cilvēks pēc sūdzības nemaz nevēlas, lai kaut ko risina vai palīdz. Tikai izlādēties
Jānis Polis
(2014-11-26 11:37:26)
@twitter
@sicis Jā, bet viņu taču kāds pirms tam ir uzvilcis. Visticamāk - izvairoties risināt viņa problēmu. Jā, tad var būt pofig, ka tik pabļaut.
Andrejs
(2014-11-26 11:39:55)
@twitter
@JanisPolis un es saku, ka šāda rīcība kļūst aizvien izplatītāka. Tas mazliet maina soc.tīklu stratēģijas, tīklu pielietojumus
Andrejs
(2014-11-26 11:40:49)
@twitter
@JanisPolis vēl var arī izvirzīt teoriju, ka cilvēki kļūst neiecietīgāki un nebaidās skaļi paust savu viedokli. Bet kkādas izmaiņas ir
Jānis Polis
(2014-11-26 11:41:27)
@twitter
@sicis Šaubu nav. Sociālie tīkli ir commodity jau kādu laiku, ne tikai izredzēto smilškaste. Attiecīgi parādās daudz jaunu rīcības modeļu.
Māris Antons
(2014-11-26 12:27:08)
@twitter
@janispolis Tev un man jā – tas ir tāds hārdkor piegājiens, bet ir ļaudis, kuriem pat nevajag iemeslu. Izbauda brīvību & varu.

© 2009-2017 civciv ;)