Nākamais raksts par sociālo platformu izmaksām – optimizācija un efektivitāte #reklāma http://t.co/I0HHtePkFf http://t.co/apZSPIsQDz 12 atbildes

Māris Antons
(2014-11-25 15:45:21)
@twitter
Nākamais raksts par sociālo platformu izmaksām – optimizācija un efektivitāte #reklāma http://t.co/I0HHtePkFf http://t.co/apZSPIsQDz
Māris Reliņš
(2014-11-25 16:08:29)
@twitter
@antonsmaris ja iet pēc šīs loģikas, skriešana pēc reach beidzas ar 1 posti/ned., retu frekvenci un plašu auditoriju. Reach fapfap.
Māris Antons
(2014-11-25 16:09:14)
@twitter
@marisrelins jāatrod balanss. kā jau visā, Māri. ;) es vnk norādīju uz to, ka bez mediju budžeta ir grūti un būs grūtāk. peace?
Māris Reliņš
(2014-11-25 16:10:01)
@twitter
@antonsmaris es tik saku, ka šitā tradicionālie med. aģentūras un reklamšiki uzvar vienā setā :)
Māris Antons
(2014-11-25 16:10:56)
@twitter
@marisrelins Mēs nesen sākām interesantas lietas ar dažiem zīmoliem darīt. Varbūt nākamgad būs kāds labs keiss izaudzis. ;)
Māris Reliņš
(2014-11-25 16:11:50)
@twitter
@antonsmaris … bet TV reklāmām reach ir tāds un tāds :)) fuck social media.
Māris Antons
(2014-11-25 16:12:43)
@twitter
@marisrelins protams. ja man būtu piķis, es vispār visu liktu tikai teļļukā. :) #cikvienvar
Māris Reliņš
(2014-11-25 16:14:24)
@twitter
@antonsmaris man liekas, ka tu ar mani negribi diskutēt :)
Māris Antons
(2014-11-25 16:15:29)
@twitter
@marisrelins :o Māri, ar Tevi tiešām es vienmēr esmu gatavs parunāties.
Māris Reliņš
(2014-11-25 16:16:34)
@twitter
@antonsmaris Kāpēc tev nepatīk draugiem.lv reklāma? Ne vārda par to :(
Māris Antons
(2014-11-25 16:17:40)
@twitter
@marisrelins Man nepatīk komunikācija draugiem.lv. Kā reklāmas kanāls ir ar labu auditoriju, bet komunikācijā gan atpaliek.
Māris Reliņš
(2014-11-25 16:17:53)
@twitter
@antonsmaris bet reach tač svarīgs!
Māris Antons
(2014-11-25 16:18:32)
@twitter
@marisrelins Ja tikai reach, tad jāiet uz teļļuku. Vai draugiem.lv.

© 2009-2017 civciv ;)