Model S will be able to change lanes with the simple tap of a turn signal, and manage speed by reading road signs ... 46 atbildes

⚡Vigants Lesausks
(2014-10-10 23:53:24)
@twitter
Model S will be able to change lanes with the simple tap of a turn signal, and manage speed by reading road signs ...
Kaspars Foigts
(2014-10-11 01:17:39)
@twitter
@vigants Tu jau zini, ka tas nāk no atstrādātām Daimler sistēmām, ja?
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 08:46:58)
@twitter
@laacz @vigants linku !
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 10:43:35)
@twitter
@laacz @vigants es gan saprotu, ka tas nāk kopā ar Mobileye. Bet nu gaidu no Kaspara linku, kas ar to Daimler?! Kas ir protams, ticami.
Kaspars Foigts
(2014-10-11 11:08:19)
@twitter
@miculis @vigants a) 10% Teslas pieder Daimler AG ; b) fīčas ir identiskas S klases mersim
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 11:18:43)
@twitter
@laacz @vigants tā arī Merša servisā te Rīgā domāja... pacēla teslu domāja būs Merša hadene... 0%!
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 11:20:04)
@twitter
@laacz @vigants linku anyway prasās. Tavs tas a un b man neder lai zinātu .. Domat un ticēt jau var.
Kaspars Foigts
(2014-10-11 12:00:50)
@twitter
@miculis @vigants Linka nav, bet tas būtu loģiski. Daimleram ir desmitgažu izstrādes, kuras tesla var paņemt.
⚡Vigants Lesausks
(2014-10-11 12:07:37)
@twitter
@laacz @miculis Paņemt sensorus ir viens, bet radīt softu, kas šos efektīvi sensorus izmanto ir pavisam cits. Ceru, Teslai izdosies!
Kaspars Foigts
(2014-10-11 12:12:00)
@twitter
@vigants @miculis What? Tu maz esi lasījis par S klases tehnoloģijām? Gan pēdējās paaudzes, gan tās, kas top? Viss šis tur jau ir :)
Kaspars Foigts
(2014-10-11 12:12:49)
@twitter
@vigants @miculis Es pieņemu, ka teslas ideja ir "kad būs gatavs, varēsim ielikt", bet pārējais viss jau pastāv labu laiku.
Kaspars Foigts
(2014-10-11 12:22:44)
@twitter
@vigants @miculis Starp citu, pašlaik Teslas autonomās sistēmas spēj tikai to pašu, ko bmw/merši/fordi prot jau sen. Sajūsma ir overrated.
Kaspars Foigts
(2014-10-11 12:23:14)
@twitter
@vigants @miculis Savukārt, 4wd ar identisku range, manuprāt, ir episka lieta.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 22:59:47)
@twitter
@laacz @vigants noskaidroju par tavu a) = Daimler ir 3.9% Teslas. (2012 g. notika deals, kopš kura Daimleram vairs nav 10%)
Kaspars Foigts
(2014-10-11 23:03:04)
@twitter
@miculis @vigants 4.7% to be more exact.
Kristaps Skutelis
(2014-10-11 23:04:01)
@twitter
@miculis @laacz @vigants Vot, man arī liekas, ka kaut kur šajās dienās lasīju par to, ka šīs sistēmas nāk no Daimler.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 23:05:44)
@twitter
@krizdabz @laacz @vigants "The technology behind these systems is likely provided by Daimler, as the two companies have a partnership"/wired
Kristaps Skutelis
(2014-10-11 23:06:21)
@twitter
@miculis @laacz @vigants Kaut kur arī bija video, kur rādīja kā tās sistēmas darbojas. Tīri interesanti.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 23:06:24)
@twitter
@krizdabz @laacz @vigants Man ar "likely" nepietiek, es saku, ticēt ticu, bet, ka tā ir - nu - kamēr nav ofišelī, tikmēr nezinu droši.
Kristaps Skutelis
(2014-10-11 23:06:37)
@twitter
@miculis @laacz @vigants Reāli nepaies ne 10 gadi, kad jau arī Latvijā varēs braukāt ar Teslām :)
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 23:09:50)
@twitter
@laacz @vigants "Then Daimler shares have been diluted with exec.stock options. 4.875M shares now represent 3.9% of the shares outstanding."
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 23:10:06)
@twitter
@laacz @vigants ..> "tas ir tas ko man tagad saka investīciju čaļi"
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-11 23:10:44)
@twitter
@laacz @vigants Jā, pats ar tikko esmu atradis pavecākas "ziņas", kur ir tie 4...5% - bet tā situācija mainas visu laiku.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:11:11)
@twitter
@krizdabz @laacz @vigants mersis arī tavā rančo (privāta teritorija) piebrauc pakaļ pie durvīm (pats ataisa garāžas durv.+temp.+mūzika)
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:11:47)
@twitter
@krizdabz @laacz @vigants mersis arī sinhronizējas ar tavu kalendāru, iečeko Live traffic, un ja ir tikšanās, laicīgi jau gaida pie durvīm?
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:17:46)
@twitter
@miculis @krizdabz @vigants Tesla to nedara.
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:21:43)
@twitter
@miculis @krizdabz @vigants I mean, to visu lielie milži izstrādā, bet nelielās (Audi jau ir demonstrējis pagājušogad).
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:22:19)
@twitter
@miculis @krizdabz @vigants P.S. Es nemēģinu visu nolikt, tikai norādīt, ka Tesla nav celmlauži šajās tehnoloģijās. Viņi ir mārketinga guru.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:26:00)
@twitter
@laacz @krizdabz @vigants tas ka visi lielie, pārsvarā jau izmanto tagad MobilEye.. tas skaidrs, bet tas cik un vai vispār Tesla ņem ..>
⚡Vigants Lesausks
(2014-10-12 16:26:10)
@twitter
@laacz @miculis @krizdabz Kā arī citās tehnoloģijās - izgudro vieni, bet līdz masām aiznes un miljardu nopelna citi.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:26:46)
@twitter
@laacz @krizdabz @vigants ..> ņem no Daimler, to es jau vairākas stundas meklēju un runāju ar citiem Teslas fanbojiem,.. konkrētuma nav.
⚡Vigants Lesausks
(2014-10-12 16:26:52)
@twitter
@miculis @laacz @krizdabz TEsla = Apple. Paši izgudro maz, bet esošas tehnoloģijas spēj padarīt par cilvēkiem saprotamu produktu.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:31:44)
@twitter
@laacz @krizdabz @vigants http://t.co/A7HAieJkCd http://t.co/yiqt6e8j1d
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:39:06)
@twitter
@miculis @krizdabz @vigants Izlasi vēlreiz. Tesla to nedara, bet darīs kaut kad. To darīs arī citi. http://t.co/kXihlBrv3Q
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:40:03)
@twitter
@laacz @krizdabz @vigants būs jāpērk jauns mersis, vai viņiem arī tas viss ar apdeitu notiks? :)
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:41:18)
@twitter
@laacz @krizdabz @vigants es tak zinu to - prezentācijā no vēl pat nerādījā, par ko tikai runāja. Izlasījis esmu 10x :)
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:42:48)
@twitter
@laacz @krizdabz @vigants vnk pateikt - "tas paņemts no Daimler" ir baigi vienkārši. Tā kā skaidras bildes nav, varam katrs palikt pie sava.
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:42:57)
@twitter
@miculis @krizdabz @vigants Nu, nepārspīlē. Es, jau teicu, ka apdeitu sistēma ir nais, bet tehnoloģijas pašas nav revolucionāras.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:43:38)
@twitter
@laacz Toyota un VW utt elektroauto jau sen "pēta", tas nenozīmē ka viņi ir priekšā, tikai tāpēc, ka ILGI pēta.
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:45:03)
@twitter
@miculis Nevajag, lūdzu, likt man mutē vārdus. Tā es neesmu apgalvojis.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:45:08)
@twitter
@laacz tavs arguments "Daimler ir 10%", neder, un "jo Daimler sen pēta", arī nepārliecina. Tā ka.. nu nekas, gan jau kkad noskaidrosies.
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:46:36)
@twitter
@miculis Kāds arguments? Tu esi ieciklējies uz piederību. Tas bija tikai minējums. Un nekāda sakara ar tālāko diskusiju.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:47:07)
@twitter
@laacz es tikai un vienīgi iedegos šī https://t.co/Ti0czEPmce dēļ.
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:47:22)
@twitter
@miculis Es apgalvoju to, ka tehniski viss šis pasaulē jau eksistē. Apdeitu mehānisms ir jauna ideja, kas ir tehniski grūta.
Kaspars Foigts
(2014-10-12 16:48:08)
@twitter
@miculis Es lieku 90%, ka tas ir no Daimler.
Mārtiņš Mičulis
(2014-10-12 16:51:04)
@twitter
@laacz ok, nu tas uz mani pašu attiecas, ka nepiekrītu tev. Es gaidīšu kādu precīzu info par šo lietu avotos.Paldies par diskusiju anyway ;)
Mārtiņš Mičulis
(2014-11-16 11:54:46)
@twitter
.@laacz @krizdabz Nu re - 25:30 http://t.co/511ymeMugN - top skaidrāks, kas ar to "autopilot tehn." ir.. nu nav tas Daimler.

© 2009-2017 civciv ;)