Žēl, protams, @SamsungLV, bet #GribuPiezvanītBāliņam ir smieklīgi tvīti :) 9 atbildes

Kristaps Skutelis
(2014-07-01 21:00:32)
@twitter
Žēl, protams, @SamsungLV, bet #GribuPiezvanītBāliņam ir smieklīgi tvīti :)
Mareks Matisons™
(2014-07-01 21:19:39)
@twitter
@krizdabz interesanti - kā ilgtermiņā @SamsungLV reputācija mainīsies, piemēram @zimolutops un vai ārpus twitter jelkādas pārmaiņas būs (;
Kristaps Skutelis
(2014-07-01 21:20:25)
@twitter
@marruciic Es domāju, ka nekā nemainīsies. Un Zīmolu topam diežēl nav nekādas jēgas un nozīmes.
Kristaps Skutelis
(2014-07-01 21:21:34)
@twitter
@marruciic 99% šādu cepienu tiek aizmirsti jau pēc pāris dienām.
Mareks Matisons™
(2014-07-01 21:22:17)
@twitter
@krizdabz lūk tieši par to (: es īsti nezinu vai sociālās platformas vairs maz ir tas spēks, kas pirms dažiem gadiem…
Kristaps Skutelis
(2014-07-01 21:22:43)
@twitter
@marruciic Ir (ja neklausa Griguli), tikai apjomi nepieciešami pavisam citi.
Mareks Matisons™
(2014-07-01 21:24:13)
@twitter
@krizdabz tikko lasīju, ka pēc 5 gadiem, ASV, piemēram briest otrs "United breaks guitars" (: Arī megaskandāliem ir noilgums
Andrejs
(2014-07-01 23:37:17)
@twitter
@marruciic @krizdabz spēks? Šobrīd soc.tīkli ir troļļošanas platformas. Ir vesela troļļu paaudze izaugusi, kas sacenšas uz zīmoliem
Andrejs
(2014-07-01 23:42:59)
@twitter
@marruciic @krizdabz nesaku, ka paši zīmoli bez vainas, bet šo par “komunikāciju” vai “attiecībām ar klientu”, sorry, nosaukt vairs nevar.
Eliks
(2014-07-02 08:58:05)
@twitter
@marruciic @krizdabz man gan aizdomas, ka @SamsungLV kontam ir mazs sakars ar vendoru, kas nodrošina telefonu servisu LV. Gan jau ka Elkors

© 2009-2017 civciv ;)