Tas vakars, kad kredītiestādes twitter serviss ir aizgājis atvaļinājumā līdz ar silto laiku. P.S. Cik ātru reakciju es gaidu? 24h būtu OK.. 9 atbildes

Mareks Matisons™
(2014-05-28 21:42:29)
@twitter
Tas vakars, kad kredītiestādes twitter serviss ir aizgājis atvaļinājumā līdz ar silto laiku. P.S. Cik ātru reakciju es gaidu? 24h būtu OK..
Krišs Kupruks
(2014-05-28 21:44:36)
@twitter
@marruciic gadās. es uzskatu, ka uzņēmumam ir jāatbild klasiskajā darba laikā 9-18. Ja jautājums ārpus laika, tad nākamajā dienā.
Krišs Kupruks
(2014-05-28 21:44:50)
@twitter
@marruciic nu galu galā sanāk tās ~24h kopumā :D
Mareks Matisons™
(2014-05-28 21:46:45)
@twitter
@radiokaste un šis? (apzinos tā nenozīmību) https://t.co/mYoBuSvvek
Krišs Kupruks
(2014-05-28 21:48:39)
@twitter
@marruciic nu šis būtu jāatbild ātri, jo tas šai iestādei nozīmē to vai tu izmantosi viņu pakalpojumu vai nē :D un ko tu padomāsi par viņu
Krišs Kupruks
(2014-05-28 21:48:51)
@twitter
@marruciic attieksmi pret tevi kā klientu.
Mareks Matisons™
(2014-05-28 21:50:59)
@twitter
@radiokaste man jau nu šķiet, ka ja tā naudas kaste ir tik netīra, ne tikai par mani ir "vienalga" (; http://t.co/L1bf798epe
Krišs Kupruks
(2014-05-28 21:51:55)
@twitter
@marruciic tu zini. es esmu stipri laimīgs, ka esmu otras Zviedrijas iestādes klients.
Mareks Matisons™
(2014-05-28 21:55:42)
@twitter
@radiokaste es esmu vairāk tumši zilās vācu/ziemeļu bankas klients.. ai - ko nu. liekos mierā. (:
Krišs Kupruks
(2014-05-28 21:56:19)
@twitter
@marruciic nu žēl, ka zaļie nemāk komunicēt.

© 2009-2017 civciv ;)