Kā nez būtu ar ierīcēm, kas attālināti ierobežo automašīnu max ātrumu noteiktās zonās? 42 atbildes
@normis@toot.lv (2014-05-28 08:53:36) |
Kā nez būtu ar ierīcēm, kas attālināti ierobežo automašīnu max ātrumu noteiktās zonās? | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 08:57:23) |
@normis Diez, kā tu nodrošinātos pret ļaunprātīgu tādu ierīču pielietošanu? | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 08:58:00) |
@laacz kā var ļaunprātīgi izmantot ātruma samazināšanu ? :) ne jau tā ka pa bremzēm uzsit, drīzāk tā kā cruise control | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 08:58:18) |
@laacz t.i. kad ātrums samazināts līdz slieksnim, vairs neļaut paātrināties virs tā. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 08:58:50) |
@normis Uz šosejas šādu ierīci ļaunprātīgi varētu izmantot tā tikai. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 08:59:56) |
@laacz ja nu vienīgi lai radītu korķi :) bet varētu tak visādi šifrēt komunikāciju, wireless jau nav nekāds jaunums | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 09:03:13) |
@laacz ja mašīnām būtu unikālais ID, tehapskatē piešķirtu šifra atslēgu, tas ne tikai to, bet visādas problēmas risinātu. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 09:03:24) |
@laacz nevajadzētu fotoradaru, tikai lasītāju | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:06:08) |
@normis Un visās automašīnās atbalstu. Mhm :) | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:08:08) |
@normis Korķi un avārijas situācijas. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:08:48) |
@normis Nu, CA sertifikāti arī nav mūžīgi. Tie ir jāatjaunina. Katrai valstij būs savs. Utt. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 09:15:23) |
@laacz atjaunina reizi gadā tehapskatē. vienots EU standarts. visās AM atbalsts obligāts no 2030. gada | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:23:31) |
@normis Neracionāls ceļš. Auto daudz ātrāk apgūs spēju lasīt un saprast ceļa zīmes. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 09:24:04) |
@laacz drīz? pat waze neko nezin par ātruma ierobežojumiem. | ||
Jānis Lācis (2014-05-28 09:27:37) |
@normis Ātruma ierobežotāju var atslēgt. Infrastruktūra arī sarežģīta - GPS ne vienmēr strādā, bet ar raiītājiem Latviju nenosēsi. Apdzīšana | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:29:29) |
@normis Tas ir racionālāks virziens, kurā doties, nekā jauna infrastruktūra, raidītāji, devēji. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:31:13) |
@normis 50os gados (pirms elektronikas) jau bija iestrādes un pat ceļa posms un auto kas spēja pats mainīt joslas, bremzēt, utt. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:33:13) |
@normis Pie kam, ceļš spēja adaptēt auto plūsmu atbilstoši situācijai. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:37:57) |
@normis Pie kam, es domāju par optisko atpazīšanu, nevis centralizētu datubāzi. Remonta vietas bieži vien mainās pa stundām. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 09:40:03) |
@lidotajs tu nedrīksti apdzenot pārsniegt ātrumu. ja tas ir bijis jādara, tātad nav bijis vajadzības apdzīt. pajautā CP :) | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 09:40:36) |
@laacz japānā tas viss jau ir implementēts. tur ir vairākas testa šosejas | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 09:41:56) |
@laacz varbūt šis http://t.co/DZ1iNTsmMV | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:42:31) |
@normis Japāna nav labs atskaites punkts. Viņu inovācijas ne vienmēr var eksportēt. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:43:57) |
@normis Oi, tās ir tas pašas aktīvās sistēmas, kuras testē visur. Nesen Zviedrijā arī legalizēja atsevišķus auto. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 09:44:19) |
@laacz re re http://t.co/Nnr1seb7Ya | ||
Jānis Lācis (2014-05-28 09:45:27) |
@normis Es to saprotu, bet tam nepiekrītu. Ja priekšā brauc uz 80, bet es gribu apdzīt ar max 90, tad pretējā braukšanas joslā jābrauc ilgi. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 09:54:32) |
@normis Jā, tas ir pusautomātisks (lane change, merging, adaptīvais kruīzs). Palasi par Eiropas finansēto Prometheus projektu 1987 - 1995. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 10:01:11) |
@laacz wikipēdijā maz info, nav skaidrots kāpēc neattīstija tālāk | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:05:28) |
@normis Projekts bija tam laikam kosmiski dārgs. Tā mērķi tika sasniegti (pat pārsniegti). Politiskā aizmugure pazuda, privātie pārņēma. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:06:55) |
@normis Plus, konkrēto EUREKA projekta daļi principā bīdīja viens cilvēks. Viņš turpināja ņemties privāti. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 10:07:44) |
@laacz tagad tehnoloģija ir stipri tālāk, cik skatos, testē ļoti daudz auto ražotāji. 2020 izklausās reāli | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:08:19) |
@normis Starp citu, viņš ir vairāk akadēmiķa tipa praktiķis - http://t.co/GBmgi0sn2H. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:09:24) |
@normis Es nebūtu tik optimistisks. 2020 būs relatīvi afigennā autonomija, bet 100% nebūs vēl labu laiku. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 10:10:20) |
@laacz es par to, kas tam Leafam. 100% autonomija protams tik ātri ne | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:10:39) |
@normis Īsāk sakot, man ir afigennais raksts sagatavots, bet nepabeigts par šo visu. Sākot ar kruīzu un beidzot ar nākotni. Jāatrod laiks... | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:11:33) |
@normis Tas, kas Nisanam, Mersedesam, BMW, Volvo un sazin kam vēl. Aktīvās sistēmas evolucionē. Tas ir neizbēgami. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:12:12) |
@normis Manuprāt ražotāji vienkārši mēģina uzlēkt uz "autonomijas" haipa zirdziņa, evolūciju mārketējot kā revolūciju. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 10:18:01) |
@laacz un tagad pasaki, ar ko nodarbojas google :) ? | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:34:04) |
@normis Gūgles projektam ir milzīga nianse - viņi spēj 100% autonomi braukt tikai tur, kur ir megadetalizēta karte. | ||
@normis@toot.lv (2014-05-28 10:40:11) |
@laacz to es saprotu, bet nafig viņi to dara? viņi nav autoražotājs, un tie dara kaut ko citu. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:43:57) |
@normis Risinājumu jau var izstrādāt arī trešā puse. Un pēc tam tirgot. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:44:20) |
@normis Pie kam, šāds projekts "reālajā dzīvē" rada milzu pievienoto vērtību zināšanu un pieredzes ziņā. | ||
Kaspars Foigts (2014-05-28 10:49:39) |
@normis Raugi, ražotājs koncentrējas uz nākamo soli. Rīt pārdodamu. Gūgle darbojas ilgtermiņā. |