Kā nez būtu ar ierīcēm, kas attālināti ierobežo automašīnu max ātrumu noteiktās zonās? 42 atbildes

@normis@toot.lv
(2014-05-28 08:53:36)
@twitter
Kā nez būtu ar ierīcēm, kas attālināti ierobežo automašīnu max ātrumu noteiktās zonās?
Kaspars Foigts
(2014-05-28 08:57:23)
@twitter
@normis Diez, kā tu nodrošinātos pret ļaunprātīgu tādu ierīču pielietošanu?
@normis@toot.lv
(2014-05-28 08:58:00)
@twitter
@laacz kā var ļaunprātīgi izmantot ātruma samazināšanu ? :) ne jau tā ka pa bremzēm uzsit, drīzāk tā kā cruise control
@normis@toot.lv
(2014-05-28 08:58:18)
@twitter
@laacz t.i. kad ātrums samazināts līdz slieksnim, vairs neļaut paātrināties virs tā.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 08:58:50)
@twitter
@normis Uz šosejas šādu ierīci ļaunprātīgi varētu izmantot tā tikai.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 08:59:56)
@twitter
@laacz ja nu vienīgi lai radītu korķi :) bet varētu tak visādi šifrēt komunikāciju, wireless jau nav nekāds jaunums
@normis@toot.lv
(2014-05-28 09:03:13)
@twitter
@laacz ja mašīnām būtu unikālais ID, tehapskatē piešķirtu šifra atslēgu, tas ne tikai to, bet visādas problēmas risinātu.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 09:03:24)
@twitter
@laacz nevajadzētu fotoradaru, tikai lasītāju
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:06:08)
@twitter
@normis Un visās automašīnās atbalstu. Mhm :)
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:08:08)
@twitter
@normis Korķi un avārijas situācijas.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:08:48)
@twitter
@normis Nu, CA sertifikāti arī nav mūžīgi. Tie ir jāatjaunina. Katrai valstij būs savs. Utt.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 09:15:23)
@twitter
@laacz atjaunina reizi gadā tehapskatē. vienots EU standarts. visās AM atbalsts obligāts no 2030. gada
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:23:31)
@twitter
@normis Neracionāls ceļš. Auto daudz ātrāk apgūs spēju lasīt un saprast ceļa zīmes.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 09:24:04)
@twitter
@laacz drīz? pat waze neko nezin par ātruma ierobežojumiem.
Jānis Lācis
(2014-05-28 09:27:37)
@twitter
@normis Ātruma ierobežotāju var atslēgt. Infrastruktūra arī sarežģīta - GPS ne vienmēr strādā, bet ar raiītājiem Latviju nenosēsi. Apdzīšana
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:29:29)
@twitter
@normis Tas ir racionālāks virziens, kurā doties, nekā jauna infrastruktūra, raidītāji, devēji.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:31:13)
@twitter
@normis 50os gados (pirms elektronikas) jau bija iestrādes un pat ceļa posms un auto kas spēja pats mainīt joslas, bremzēt, utt.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:33:13)
@twitter
@normis Pie kam, ceļš spēja adaptēt auto plūsmu atbilstoši situācijai.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:37:57)
@twitter
@normis Pie kam, es domāju par optisko atpazīšanu, nevis centralizētu datubāzi. Remonta vietas bieži vien mainās pa stundām.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 09:40:03)
@twitter
@lidotajs tu nedrīksti apdzenot pārsniegt ātrumu. ja tas ir bijis jādara, tātad nav bijis vajadzības apdzīt. pajautā CP :)
@normis@toot.lv
(2014-05-28 09:40:36)
@twitter
@laacz japānā tas viss jau ir implementēts. tur ir vairākas testa šosejas
@normis@toot.lv
(2014-05-28 09:41:56)
@twitter
@laacz varbūt šis http://t.co/DZ1iNTsmMV
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:42:31)
@twitter
@normis Japāna nav labs atskaites punkts. Viņu inovācijas ne vienmēr var eksportēt.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:43:57)
@twitter
@normis Oi, tās ir tas pašas aktīvās sistēmas, kuras testē visur. Nesen Zviedrijā arī legalizēja atsevišķus auto.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 09:44:19)
@twitter
@laacz re re http://t.co/Nnr1seb7Ya
Jānis Lācis
(2014-05-28 09:45:27)
@twitter
@normis Es to saprotu, bet tam nepiekrītu. Ja priekšā brauc uz 80, bet es gribu apdzīt ar max 90, tad pretējā braukšanas joslā jābrauc ilgi.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 09:54:32)
@twitter
@normis Jā, tas ir pusautomātisks (lane change, merging, adaptīvais kruīzs). Palasi par Eiropas finansēto Prometheus projektu 1987 - 1995.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 10:01:11)
@twitter
@laacz wikipēdijā maz info, nav skaidrots kāpēc neattīstija tālāk
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:05:28)
@twitter
@normis Projekts bija tam laikam kosmiski dārgs. Tā mērķi tika sasniegti (pat pārsniegti). Politiskā aizmugure pazuda, privātie pārņēma.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:06:55)
@twitter
@normis Plus, konkrēto EUREKA projekta daļi principā bīdīja viens cilvēks. Viņš turpināja ņemties privāti.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 10:07:44)
@twitter
@laacz tagad tehnoloģija ir stipri tālāk, cik skatos, testē ļoti daudz auto ražotāji. 2020 izklausās reāli
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:08:19)
@twitter
@normis Starp citu, viņš ir vairāk akadēmiķa tipa praktiķis - http://t.co/GBmgi0sn2H.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:09:24)
@twitter
@normis Es nebūtu tik optimistisks. 2020 būs relatīvi afigennā autonomija, bet 100% nebūs vēl labu laiku.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 10:10:20)
@twitter
@laacz es par to, kas tam Leafam. 100% autonomija protams tik ātri ne
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:10:39)
@twitter
@normis Īsāk sakot, man ir afigennais raksts sagatavots, bet nepabeigts par šo visu. Sākot ar kruīzu un beidzot ar nākotni. Jāatrod laiks...
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:11:33)
@twitter
@normis Tas, kas Nisanam, Mersedesam, BMW, Volvo un sazin kam vēl. Aktīvās sistēmas evolucionē. Tas ir neizbēgami.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:12:12)
@twitter
@normis Manuprāt ražotāji vienkārši mēģina uzlēkt uz "autonomijas" haipa zirdziņa, evolūciju mārketējot kā revolūciju.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 10:18:01)
@twitter
@laacz un tagad pasaki, ar ko nodarbojas google :) ?
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:34:04)
@twitter
@normis Gūgles projektam ir milzīga nianse - viņi spēj 100% autonomi braukt tikai tur, kur ir megadetalizēta karte.
@normis@toot.lv
(2014-05-28 10:40:11)
@twitter
@laacz to es saprotu, bet nafig viņi to dara? viņi nav autoražotājs, un tie dara kaut ko citu.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:43:57)
@twitter
@normis Risinājumu jau var izstrādāt arī trešā puse. Un pēc tam tirgot.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:44:20)
@twitter
@normis Pie kam, šāds projekts "reālajā dzīvē" rada milzu pievienoto vērtību zināšanu un pieredzes ziņā.
Kaspars Foigts
(2014-05-28 10:49:39)
@twitter
@normis Raugi, ražotājs koncentrējas uz nākamo soli. Rīt pārdodamu. Gūgle darbojas ilgtermiņā.

© 2009-2017 civciv ;)