Brīnumlīdzekļa "BigData" Fail. Salīdzinot ar "Social Media Marketing" – ne pārāk ilgi izvilka. http://t.co/a8NDH71iyK 4 atbildes

Eriks Stendzenieks
(2014-03-25 06:42:34)
@twitter
Brīnumlīdzekļa "BigData" Fail. Salīdzinot ar "Social Media Marketing" – ne pārāk ilgi izvilka. http://t.co/a8NDH71iyK
Jaunais mācību gads
(2014-03-25 20:24:25)
@twitter
@E_Stendzenieks Pārāk vispārināti apgalvojumi. “Big data can be great, but not when it’s bad data."
Eriks Stendzenieks
(2014-03-25 21:11:45)
@twitter
@SandisSauka Šis, protams, nav viena raksta verdikts. Bet kopumā domāju, ka koncepts fail pēc būtības ar neadekvātu kļūdas uz riska %.
Kaspars Foigts
(2014-03-25 21:19:48)
@twitter
@E_Stendzenieks @SandisSauka Big data buzz nonivelē lielu datu analītiku. Un uzskats, ka pietiek ar jebkuriem dariem, lai viss būtu prevalē.
Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2014-03-25 21:25:27)
@twitter
@laacz @E_Stendzenieks @SandisSauka Gartner's technology hype cycle ir viss, ko varu pateikt!

© 2009-2017 civciv ;)