Sekoju līdzi visām diskusijām par Hesburger. Laikā, jo konf. DIGITAL2013 galvenās paneļdiskusijas tēma būs krīzes komunikācija soc. medijos. 5 atbildes

Arturs Mednis
(2013-03-03 18:02:57)
@twitter
Sekoju līdzi visām diskusijām par Hesburger. Laikā, jo konf. DIGITAL2013 galvenās paneļdiskusijas tēma būs krīzes komunikācija soc. medijos.
juriskazha
(2013-03-03 18:21:29)
@twitter
@arturs Zirga gaļa vēl taču nav konstatēta #hesburger burgeros, #horseburger tikai tāda āzēšanas.
Arturs Mednis
(2013-03-03 18:23:48)
@twitter
@juriskazha Jā, bet cepšanās ir par to, kas notiek nevis offline, bet gan online, jeb "kā neizraisīt krīzi un pašam to nevicināt".
Krista Baumane
(2013-03-03 22:03:07)
@twitter
@arturs šādās situācijās mani nebeidz pārsteigt apsteidzošas proaktīvas komunikācijas trūkums no uzņēmumu puses...
Krista Baumane
(2013-03-03 22:04:37)
@twitter
@arturs dragā tikai savas reklāmas, atlaides, akcijas u.c. kā business as usual tā vietā lai pateiktu ko jēdzīgu par aktuālu problēmu
Krista Baumane
(2013-03-03 22:05:36)
@twitter
@arturs nezin? nemāk? baidās? vot būtu labi noskaidrot :)

© 2009-2017 civciv ;)