Manā skatījumā, haļavas dalīšana NAV veiksmīgs PR vai mārketings. @TurKebab un @Kaarums ir spilgtākie piemēri. 6 atbildes


(2010-11-04 15:00:00)
@twitter
Manā skatījumā, haļavas dalīšana NAV veiksmīgs PR vai mārketings. @TurKebab un @Kaarums ir spilgtākie piemēri.
Rūdolfs
(2010-11-04 15:27:57)
@twitter
@DzintarsDzenis iespējams bet redzot buzzu ap kebabiem un ka visi veikali ir pilni ar degustācijām jāsecina ka money talks bullshit walks :)
Māris Reliņš
(2010-11-04 15:31:06)
@twitter
@DzintarsDzenis vērtēt lietas nezinot pilnu stāstu ir garām. Vai @TurKebab izgāzās šodien atvelkot kaudzi cilvēku uz savu JAUNO vietu?

(2010-11-04 15:32:19)
@twitter
@Petrovs Ok, lai jau ņemāš

(2010-11-04 15:33:28)
@twitter
@MarisRelins Kaudze cilvēku atvilkās nevis uz JAUNO vietu, bet gan uz HAĻAVU ! Domā plašāk !
Māris Reliņš
(2010-11-04 15:43:21)
@twitter
@DzintarsDzenis es apsolīju draudzenei, ka vairs publiski nestrīdēšos :)

(2010-11-04 16:05:48)
@twitter
@MarisRelins Mēs taču netaisamies strīdēties. Apmainamies viedokļiem, kaut arī atšķirīgiem :)

© 2009-2017 civciv ;)