Visu cieņu @so_on un @DDB_LV, bet, ja LV Twitter ietekmīgāko zīmolu TOP50 nav @mansLMT un @Tele2Latvia, tad tas tops ir bulšits kvadrātā. 20 atbildes

Jānis Polis
(2010-11-01 15:55:23)
@twitter
Visu cieņu @so_on un @DDB_LV, bet, ja LV Twitter ietekmīgāko zīmolu TOP50 nav @mansLMT un @Tele2Latvia, tad tas tops ir bulšits kvadrātā.
Laura
(2010-11-01 16:01:47)
@twitter
@JanisPolis yess, pilnīgi piekrītu! arī es par to nobrīnījos...
Raimonds
(2010-11-01 16:02:41)
@twitter
@JanisPolis nav ta ka tas Twitter ietekmīgāko zīmoli ir vienkārši izkaulēti uz to kādi kompāniju vardi ir biežāk pieminēti twiteri ?
Andris Rubīns
(2010-11-01 16:05:36)
@twitter
@JanisPolis Svaigākajā (oktobra) topā, kas tika publicēts šodien, @mansLMT ir 33. vietā. http://bit.ly/brOm6X
Jānis Polis
(2010-11-01 16:07:29)
@twitter
@Rubins Visi 4 lielie Latvijas telekomi ir stabili top 10, max top 15 šādā sarakstā. Jūsu metodika ir acīmredzami greiza.
Andris Rubīns
(2010-11-01 16:07:42)
@twitter
@JanisPolis Pieļauju, ka nākošo menešu laikā Twitter ietekmīgāko zīmolu Top50 braši iesoļos arī pārējie mob. tel. zīmoli.
Andris Rubīns
(2010-11-01 16:13:23)
@twitter
@JanisPolis Sekotāju jau viņiem daudz, bet saturs nav tik interesants (kā medijiem, pasākumiem, izklaides vietām), lai to pārsūtītu.
Jānis Polis
(2010-11-01 16:15:07)
@twitter
@Rubins :D Pat man ir vairāk retvītu, nekā 90% Top50 atrodamo zīmolu. Tiem čaļiem - vēl vairāk. Tā kā šis nebūs arguments.
Igors Prokofjevs
(2010-11-01 16:16:06)
@twitter
@Rubins @JanisPolis pieņemu,ka TOP blogeru ieraksti ir krietni kvalitatīvāki kā interneta medijiem. Mediji pretī dod, protams, ar kvantitāti
Jānis Polis
(2010-11-01 16:16:53)
@twitter
@Rubins Vispār, protams, malači, ka šo taisāt. Tas liks uzņēmumiem pievērst vairāk uzmanības tam, ko un kā viņi Twitterī komunicē.
Andris Rubīns
(2010-11-01 16:17:00)
@twitter
@JanisPolis Ja ieliktu pilsoņus starp uzņēmumiem, tad @arturs būtu 4. vietā blakus @air_baltic un @tomsgrevins 5. vietā līdzās @ltvpanorama
Indrixons
(2010-11-01 16:19:17)
@twitter
@JanisPolis @Rubins Es to soonradio pagrozīju un man sanāk, ka viņš uzrāda reizes 4 mazāk pieminējumu, kā tas ir reāli.
Arturs Mednis
(2010-11-01 16:20:31)
@twitter
@Rubins Topam redzu ilgtermiņa nozīmi. Ceru, automātiski fiksējat topa rezultātus katru dienu datubāzē, pēc gada būs interesanti grafiki. :)
Andris Rubīns
(2010-11-01 16:23:32)
@twitter
@JanisPolis Savukārt tev Jāni 29. pozīcija līdzās @LV_Vienotiba , apsteidzot @BARSSPACEDOG , @DBLV un daudzus citus. Respect!
Andris Rubīns
(2010-11-01 16:26:11)
@twitter
@arturs Jā, būs interesanti vērot TOP50 dinamiku ilgtermiņā. Jau šobrīd redzamas būtiskas izmaiņas starp Jan-Sept un Oktobra datiem.
Toms Grēviņš
(2010-11-01 16:30:09)
@twitter
@Rubins @janispolis Jebkurā gadījumā, parastiem cilvēkiem tas nav saprotams. Es sekoju nepilniem 2% no sekotāju kopskaita...
Toms Grēviņš
(2010-11-01 16:31:44)
@twitter
@Rubins @janispolis kopā ar @radio101lv, tikai diviem kontiem ar šādu sekojamo bagāžu, tuvāko 20 dienu laikā būs piecciparu sekotāju skaits!
Toms Grēviņš
(2010-11-01 16:32:51)
@twitter
@Rubins @janispolis un, manuprāt, tas pasaka diezgan daudz... Ir kaut kāds sekotāju aktivitātes mērītājs?
Jānis Polis
(2010-11-01 16:34:52)
@twitter
@TomsGrevins @Rubins Es teiktu, ka Tavs un @radio101lv arī ir konti, kuri popularizēšanā ir ielikts vislielākais media power. Viss loģiski.
Andris Rubīns
(2010-11-01 16:42:57)
@twitter
@TomsGrevins Ietekme mērīta pēc formulas, kurā tiek ņemts vērā zīmola sekotāju, pieminējumu un retvītu skaits. Svaigi dati būs ik mēnesi.
Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2010-11-01 23:18:23)
@twitter
@JanisPolis Mēs spēlējāmies ar algoritmiem un to svariem. Vairāku iterāciju rezultātā tika nonākts pie šī rezultāta. Esam atvērti citām ver.

© 2009-2017 civciv ;)