Jes! Jau 14 minūtes gaidu atbildi uz savu zvanu @CityLifeLV klientu atbalsta līnijā. #sūdīgsserviss 7 atbildes

Reinholds Zviedris
(2013-01-16 14:52:34)
@twitter
Jes! Jau 14 minūtes gaidu atbildi uz savu zvanu @CityLifeLV klientu atbalsta līnijā. #sūdīgsserviss
Gatis Tropiks
(2013-01-16 14:53:51)
@twitter
@zxpower @CityLifeLV pagaid vel 10:)
Reinholds Zviedris
(2013-01-16 14:56:38)
@twitter
@Ga4a zb - noliku jau - ir arī citas lietas ko darīt ;) Lai PTAC tiek ar viņiem galā ;)
Anna Doškina
(2013-01-17 12:33:28)
@twitter
@zxpower Sveiciens, Reinhold, no CityLife mārketinga! Vēlējos noskaidrot, kāda tieši bija situācija ar ilgo atbildes gaidīšanu?
Reinholds Zviedris
(2013-01-17 14:49:14)
@twitter
@bruuninja viss tika uzrakstīts twītos.
Anna Doškina
(2013-01-17 14:55:24)
@twitter
@zxpower pēc twītiem diemžēl nevaru izsecināt, vai gaidījāt uz "hold", vai arī atbildes zvanu. Jo šādai "hold" funkcijai mums nebūtu jābūt.
Reinholds Zviedris
(2013-01-17 15:05:25)
@twitter
@bruuninja gaidīju un klausījos tekstu, ka man jāsūta epasts. Kopsummā ~17 min. Tad man apnika.
Anna Doškina
(2013-01-17 15:11:10)
@twitter
@zxpower paldies par info! Tiešām ļoti dīvains gadījums, jo šāda funkcija nav paredzēta. Atvainojos vēlreiz par sagādātajām neērtībām!

© 2009-2017 civciv ;)