Vai tas, ka tu sāc sekot kādam brendam kādā sociālo mediju platformā, nozīmē, ka piekrīti saņemt reklāmu no šiem brendiem? 25 atbildes

Jānis Polis
(2010-10-27 13:23:20)
@twitter
Vai tas, ka tu sāc sekot kādam brendam kādā sociālo mediju platformā, nozīmē, ka piekrīti saņemt reklāmu no šiem brendiem?
Tet
(2010-10-27 13:24:53)
@twitter
@JanisPolis Pretjautājums - vai kāda brenda būšana kādā soc.med.platformā pati par sevi nav uzskatāma par sava veida reklāmu brendam?
Toms Atte
(2010-10-27 13:25:10)
@twitter
@JanisPolis tik vien, cik publiskajā pusē uzzināt informāciju. Ja DM sāk spamot, tad - unfolow vai atsevišķā listē.
Imants
(2010-10-27 13:26:37)
@twitter
@JanisPolis automātiski? Nē. Pēc izvēles - jā.
Kaspars Varpins
(2010-10-27 13:26:51)
@twitter
@Lattelecom @JanisPolis tā nav reklāma... tās ir Sab.att. + feedback, kur klientam, vai topošajam klientam ir ērtāk un ātrāk dabūt info...
Jānis Polis
(2010-10-27 13:28:40)
@twitter
@Lattelecom Ir. Vnk izlasīju @arturs komentāru @7guru (http://bit.ly/9Yym4f ) un īsti nevaru piekrist. Ne jau dēļ brenda jaunumiem seko.
Arturs Mednis
(2010-10-27 13:35:55)
@twitter
@JanisPolis Dēļ kā tad? (Nē, es nesaku ka tas ir vienīgais vai galvenais iemesls, tikai gribu zināt tavu viedokli)
Jānis Polis
(2010-10-27 13:40:55)
@twitter
@arturs Dēļ satura ar pievienoto vērtību (tā var būt informatīva vai materiāla). Apple un vēl daži būs izņēmums, tur derēs arī jaunumi :)
Arturs Mednis
(2010-10-27 13:41:38)
@twitter
@Lattelecom Par šo vakar mums bija interesanta pētījuma LV daļas prezentācija http://bit.ly/bkPmDs Polis nedaudz kļūdās nezinot visus datus.
Arturs Mednis
(2010-10-27 13:42:12)
@twitter
@JanisPolis Tas nozīmē, ka tu dod atļauju sevi uzrunāt, vai seko līdzi zīmola informācijai, kas tur tiek izplatīta. Tai skaitā arī reklāmai.
Jānis Polis
(2010-10-27 13:42:38)
@twitter
@arturs (cont.) Soc. mediji nav newsletter analogs, kur cilvēki reāli parakstās uz komercinformācijas saņemšanu.
Tet
(2010-10-27 13:42:56)
@twitter
@arturs Skaidrs, izpētīsim. Paldies!
Tet
(2010-10-27 13:44:10)
@twitter
@arturs Ar interesi gaidīsim solītos Latvijas datus!
Jānis Polis
(2010-10-27 13:45:33)
@twitter
@arturs Zinu, ka mēs jau patiesībā domājam vienu un to pašu. Vnk negribas, ka uzņēmumiem rodas iespaids, ka, ja jau seko, tad varam bliezt.
Ivo Mednis
(2010-10-27 13:47:49)
@twitter
@JanisPolis un tas, ka seko vēl nenozīmē, ka kāds to arī lasa
Girts
(2010-10-27 13:55:55)
@twitter
@JanisPolis @arturs Jāni, īsti nepiekrītu - ja cilvēks parakstās uz uzņ.soc.med, tad viņš saprot, ka tur nāks komercinfo.tas loģiski.
Arturs Mednis
(2010-10-27 13:56:28)
@twitter
@JanisPolis Jap, tā arī ir (bet ne tikai). Tieši par to mums vakardien bija tās soc mediju brokastis, kur arī prezentējām jaunākos pētījumus
Girts
(2010-10-27 13:57:20)
@twitter
@JanisPolis @arturs cits jautājums ir pēc tam uzņēmumam spēt komunicēt adekvāti, nepārspīlēt, neapnikt un būt interesantam. tas ir talants
Arturs Mednis
(2010-10-27 13:57:39)
@twitter
@JanisPolis Tad jautājums ir ko tu saprot ar newsletter un vai kaut reizi esi ar tādu strādājis. Nē, nav analogs, bet bieži cilvēki to vēlas
Arturs Mednis
(2010-10-27 13:58:33)
@twitter
@Lattelecom Latvijas dati mūsu klientiem, vēl sīkāko un precīzaki mums pašiem darba vajadzībām :))
Arturs Mednis
(2010-10-27 13:59:30)
@twitter
@JanisPolis Domājam līdzīgi, taču tu būsi pārsteigts, ja uzzināsi TOP3 patiesos iemeslus, kāpēc cilvēki patiešām seko zīmolam, un ko iegūst.
Jānis Polis
(2010-10-27 14:01:14)
@twitter
@GirtsS Jā :) Problēma slēpjas apstāklī, ka daudzi niansēs neiedziļinās. Ja @arturs saka, ka, ja seko, tad piekrīt reklāmai, tad that's it.
Arturs Mednis
(2010-10-27 14:03:14)
@twitter
@GirtsS Piekrītu. Nevar pārmest zīmolam, ja tas reklamē, var tikai izteikt nožēlu, ja tas tiek darīts neprofesionāli, un pārstāt sekot. :(
Girts
(2010-10-27 14:09:53)
@twitter
@JanisPolis @arturs imho galvenais ir nepārspīlēt. uzņēmumi nevar būt draugi (draugi negrib tavu naudu ;), lai cik draudzīgi tie grib būt.
Arturs Mednis
(2010-10-27 15:10:34)
@twitter
@JanisPolis @GMeluskans @GirtsS @uldisz @Lattelecom Social media makes you (brands) human again, BUT, brands and organisations can't tweet.
Igors Prokofjevs
(2010-10-27 15:14:30)
@twitter
@arturs konkurence ;)) RT @cuberiffic: RT @Laksevics: Jaunais sociālo mediju eksperts :) http://www.pratakutinasa...v/skatit/25

© 2009-2017 civciv ;)