Tā Park&Ride štelle ir utopija, bet cerams, ka to bija ļot viegli izveidot, lai tas kalpotu kā interesants eksperiments. 23 atbildes
Māris Reliņš (2012-12-10 21:00:18) |
Tā Park&Ride štelle ir utopija, bet cerams, ka to bija ļot viegli izveidot, lai tas kalpotu kā interesants eksperiments. | ||
@normis@toot.lv (2012-12-10 21:05:13) |
@MarisRelins rīgā dzīvo lielais vairums korķa veidotāju, un viņi savus dārgos auto neliks stāvēt stāvvietās, pirka jau lai brauktu | ||
Dainis Šantars (2012-12-10 21:18:11) |
@MarisRelins Ozilniekos un Jelgavā park’n’ride strādā. Pilni dzelzceļa stāvlaukumi ar auto, kuru īpašnieki šansē Ūdensgvā. | ||
Mairis Skuja (2012-12-10 23:04:09) |
@marisrelins Tā ir utopija pie mēneša stāvvietu cenām par 35Ls + PVN. Kad cena būs kā LON ~ "padsmit" mārciņas/h un vairāk, tad strādās. | ||
Māris Reliņš (2012-12-10 23:07:51) |
@mairisskuja pirmkārt pie mums nav tik ātrs sabiedriskais, otrkārt braucot no ogres or smth ir vieglak tad uzreiz braukt ar sabiedrisko. | ||
Uldis Ziediņš (2012-12-10 23:10:40) |
@MarisRelins @mairisskuja park&ride perfekti strādā minētajā Ogrē, Ikšķilē u.c. pierīgas pilsētās. Katru dienu pilna stāvvieta pie stacijas. | ||
Māris Reliņš (2012-12-10 23:11:37) |
@uldisz @mairisskuja redzi, tu pateici keyword - stacija un nevis Rīgas Satiksmes trolejbuss pilnajās ielās. | ||
Mairis Skuja (2012-12-10 23:12:31) |
@marisrelins Park'n'Ride efektīvi strādā tieši kombinācijā: A) labs sab. transp. tīkls + B) Dārga iebraukšana pilsetā + C) stāvvietas. | ||
Māris Reliņš (2012-12-10 23:13:16) |
@mairisskuja un cik no taviem punktiem ir tagad Rīgā? | ||
Mairis Skuja (2012-12-10 23:14:05) |
@marisrelins Nu nav mums metro. LPSR nepaspēja uzbūvēt. Žēl. Citādi arī Rīgas transporta infrastruktūra būtu savādāka un pašu paradumi arī. | ||
Māris Reliņš (2012-12-10 23:14:43) |
@mairisskuja nu jā, Londonas metro ir brīnums salīdzinot ar mūsu satiksmi. | ||
Mairis Skuja (2012-12-10 23:15:09) |
@marisrelins 0.5. "Park'n'Ride nekad nav bijis līdz galam "izvilkts" projekts. | ||
Mairis Skuja (2012-12-10 23:17:56) |
@marisrelins Maskavas arī. Tikai tur (atšķirībā no Londonas) ne s**** nevar saprast. | ||
Kaspars Foigts (2012-12-10 23:23:11) |
@mairisskuja @MarisRelins Es brauktu ar vilcienu, ja varētu nopirkt sēdvietu, un Rīgā bez kulšanās cauri pusei centra tikt tālāk. | ||
Uldis Ziediņš (2012-12-10 23:28:03) |
@laacz vasarā pēc ilgāka laika braucu ar vilcienu un uzzināju, ka tagad varot nopirkt biļetes uz konkrētu sēdvietu. Dīzeļvilcienos gan. | ||
Mairis Skuja (2012-12-10 23:28:48) |
@laacz Kāds vispār ir iemesls dzīvot Jelgavā? No offense.Ir taču jābūt iemelam kādēļ dedzināt degvielu un tērēt laiku. | ||
Kaspars Foigts (2012-12-10 23:30:12) |
@mairisskuja Dzīve tā iekārtojās. Ir, kam bērnu atstāt, kad saslimst, pirmskrīzes dzīvokļu cenas, utt. | ||
Kaspars Foigts (2012-12-10 23:30:42) |
@uldisz Nja. Diez, kad to varēs izdarīt internetā?;) | ||
Mairis Skuja (2012-12-10 23:30:55) |
@laacz Tas daudz ko izskaidro. Sevišķi pirmais punkts. | ||
Uldis Ziediņš (2012-12-10 23:32:17) |
@laacz pagāja laiks, kamēr mājas lapā atradu šo info. Pagaidām maksas pakalpojums: http://t.co/atATPupE No Jelgavas vilcieni piebāzti? | ||
Uldis Ziediņš (2012-12-10 23:34:39) |
@laacz ou, sorry, te precīzāks links. Izrādās, tikai dažos maršrutos - http://t.co/Jh5xCO9t | ||
Kaspars Foigts (2012-12-10 23:37:21) |
@uldisz Aha. Un baiss čakars, ja mūsdienās biļetes jāpērk kasēs. Un 45 min pirms atiešanas no Liepājas. Un par ls 0,35 plus cena:) | ||
Uldis Ziediņš (2012-12-10 23:41:10) |
@laacz ok, ja atmetam numurētās vietas, tad parasto biļeti ērtāk nopirkt ar @Mobilly. | ||
Kaspars Foigts (2012-12-10 23:45:24) |
@uldisz @mairisskuja SM/LDz/RD/MZGD nesaprot, ka pārsēdināt uz vilcienu un park&ride darbosies tikai tad, ja komforts būs salīdzināms. |