Stilīgais @agnesiga #theplanotajs2013 var būt Tavs - http://t.co/9OrvZvGX Piemini @SamsungLV un draugu, kuram vēlies uzdāvināt to! 21 atbildes

Samsung Latvija
(2012-12-08 15:20:00)
@twitter
Stilīgais @agnesiga #theplanotajs2013 var būt Tavs - http://t.co/9OrvZvGX Piemini @SamsungLV un draugu, kuram vēlies uzdāvināt to!
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 15:24:20)
@twitter
@SamsungLV Sveiki! Mēģināju atrast jūsu lapā instrukciju, kā ML-2165W printeri pieslēgt wifi, bet tur šāds error: http://t.co/xkaWyDp0
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 15:26:23)
@twitter
@SamsungLV ok, nevermind, pārslēdzos uz UK lapu un atradu angliski. Bet ņemiet vērā, ka latviski to instrukciju lapā nav.
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 15:59:01)
@twitter
@SamsungLV diemžēl pēc ilgās čakarēšanās tā arī neizdevās sajūgt jūs wifi printeri ar macbook air caur airport express rūteri. Ko darīt?
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 16:19:23)
@twitter
Labs piemērs, kāpēc scheduled ziņas ir slikta ideja. @SamsungLV konts it kā izskatās aktīvs, bet uzdodu vairākus jautājumus un - klusums...
Līga Andžāne
(2012-12-08 16:27:21)
@twitter
@uldisz tad nu gan atradi, kad čakarēties - brīvdienās... :) dārgais @artismeness, varbūt Tu zini, kā Uldim palīdzēt?
Andrejs
(2012-12-08 16:30:25)
@twitter
@uldisz exactly my point. Ok, ja tai brīdī nebūsi pie kompja un no telefona nevarēsi pievienot to galeriju, bet pēc tam anyway jāreaģē.
Līga Andžāne
(2012-12-08 16:31:31)
@twitter
@uldisz Tu tiešām ekspektē, ka soc. tīklos var sniegt tehnisko palīdzību 24/7? man liekas, ka LV līdz tam vēl jāaug ne vienam vien kontam.
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 16:32:27)
@twitter
@happy_whispers @artismeness viss, es jau atcēlu čakarēšanos un aizgāju projām. Pirmdien ķeršos atkal klāt.
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 16:33:44)
@twitter
@happy_whispers nu bet ja konts tikko publicēja jestras ziņas par kalendāriem? Tech. support darba laiks taču aprakstā nav norādīts.
Līga Andžāne
(2012-12-08 16:35:37)
@twitter
@uldisz ir konti, kas norāda tech support darba laiku. paldies par ierosinājumu - šķiet apspriešanas/ieviešanas vērta lieta.
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 16:36:04)
@twitter
@happy_whispers šādos gadījumos pietiek ar atbildi - sorry, brīvdiena, atbildēsim pirmdien. Bet šeit - robotiņš nopublicē ziņu un klusums.
Līga Andžāne
(2012-12-08 16:37:31)
@twitter
@uldisz ejam pikoties, pietiek pitoties! :) robotiņš noteikti jau sen šļūc pa kalnu sniega pilnu muti :)
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 16:38:06)
@twitter
@happy_whispers jeb, kā @sicis saka - ja konts veic jebkādu aktivitāti, kādam ir jābūt klāt un jāpieskata reakcija. Nedrīkst automatizēties.
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 16:38:42)
@twitter
@happy_whispers ok, sarunāts!
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 17:15:31)
@twitter
@happy_whispers P.S. pati pēdējā piezīme, tīri viela pārdomām - es vispār neko nebūtu rakstījis, ja nebūtu pamanījis, ka konts ir aktīvs.
Līga Andžāne
(2012-12-08 17:17:27)
@twitter
@uldisz viss čiki! konstruktīvs viedoklis no malas vienmēr ir zelta vērtē - paldies, kā jau minēju, par ierosinājumu :)
Samsung Latvija
(2012-12-08 20:35:40)
@twitter
@uldisz Uldi, neņem ļaunā, ka brīvdienās uz jautājumiem reizēm reaģējam ar novēlošanos! Ceram uz Tavu sapratni! Paldies par kļūdas norādi!
Samsung Latvija
(2012-12-08 20:36:17)
@twitter
@uldisz Tavu jautājumu par printera savienojuma problēmu nosūtījām tehniskajiem speciālistiem - atbilde, domājams, būs pirmdien! Paldies!
Uldis Ziediņš
(2012-12-08 20:36:43)
@twitter
@SamsungLV mēs jau te izrunājām. Par printera problēmu - to pirmdien.
Samsung Latvija
(2012-12-10 11:44:29)
@twitter
@uldisz Uldi, meklējam risinājumus. Vai Tu printeri pie Airport Express WiFi rūtera slēdz klāt bezvadu režīmā vai ar USB kabeli?
Uldis Ziediņš
(2012-12-10 11:57:46)
@twitter
@SamsungLV Nosūtīju DM

© 2009-2017 civciv ;)