Dārgā @Bitelv. Lūdzu nesūtiet vairs pie manis uz dzīvokli (aiz koda durvīm!!) Arti "parunāties". Door2door ir riebīgākais mārketinga veids. 5 atbildes

Kaspars Foigts
(2012-12-05 19:12:15)
@twitter
Dārgā @Bitelv. Lūdzu nesūtiet vairs pie manis uz dzīvokli (aiz koda durvīm!!) Arti "parunāties". Door2door ir riebīgākais mārketinga veids.
Kristaps Skutelis
(2012-12-05 19:19:26)
@twitter
@laacz @bitelv oi, tāda pārdošana pa telefonu arī sūkā. Šodien izklaidējos amizējoties ar @mansLMT pakalpojumu pārdevēju :)
Kaspars Foigts
(2012-12-05 19:21:17)
@twitter
@krizdabz @Bitelv Man neviens nezvana. Bet, redz, tumšos ziemas vakaros pie durvīm zvana un uz ‘kas tur ir’ atbild ar ‘Artis’. :)
Andrejs
(2012-12-05 19:22:13)
@twitter
@krizdabz @laacz @Bitelv @mansLMT Tas domāts tai paaudzei pirms digitālās, kurai vēl patīk kontakts ar dzīviem cilvēkiem ;)
Kaspars Foigts
(2012-12-05 19:59:06)
@twitter
@sicis @krizdabz Ne gluži. Telefonsaruna ir viens, bet pārdošana šādā veidā, IMHO, ir too offensive.
Kristaps Skutelis
(2012-12-05 20:01:01)
@twitter
@laacz @sicis nē, tas ir viens un tas pats. Telemārketings manās acīs ir tikpat ofensīvs kā pie durvīm klauvēšana.

© 2009-2017 civciv ;)