Vispār ļoti labs veids, kā attīstīt tehnoloģiju: http://t.co/vGynHunv (http://t.co/GNe0K6za) 5 atbildes

render everything!
(2012-11-11 16:55:18)
@twitter
Vispār ļoti labs veids, kā attīstīt tehnoloģiju: http://t.co/vGynHunv (http://t.co/GNe0K6za)
martinszeme
(2012-11-11 17:38:56)
@twitter
@kurzemnieks Pirmo reizi to redzot tas iedvesmoja nopietnāk ķerties klāt Unity. Kaitina gan Material editor un Kismet analoga trūkums utt
render everything!
(2012-11-11 17:40:44)
@twitter
@martinszeme Man ar gribētos kaut ko uztaisīt beidzot uz Unity. Forši, ka ir flash 11 atbalsts! Laikam pats vairs dzinējus nerakstīšu :)
render everything!
(2012-11-11 17:49:39)
@twitter
@martinszeme Vispār Substance Designer (http://t.co/jrMho9v7) ir štelle - jo īpaši uz mobilajām platformām un webā, kur izmēram ir nozīme!
martinszeme
(2012-11-11 17:50:34)
@twitter
@kurzemnieks Tagad jau modīgāk HTML5, bet nez kā ar optimizāciju Flash. Lasīju, ka Unity Flash beta bija so so. Pašlaik gan tik testēju visu
render everything!
(2012-11-11 17:52:56)
@twitter
@martinszeme html5 nav nopietni un diezvai kādreiz būs :) Nopietniem projektiem par to aizmirsti uz vismaz pāris gadiem.

© 2009-2017 civciv ;)