Uz Macbook Air 2012, WebGL uz Chrome strādā ievērojami ātrāk kad esmu uz Linux. Vai uz OSX nav hardware acceleration? #linux 10 atbildes
Jānis Jansons (2012-08-27 23:51:14) |
Uz Macbook Air 2012, WebGL uz Chrome strādā ievērojami ātrāk kad esmu uz Linux. Vai uz OSX nav hardware acceleration? #linux | ||
Jānis Jansons (2012-08-27 23:54:17) |
@Janamaja, ar Safari viss ir ok. | ||
Pēteris Krišjānis (2012-08-27 23:55:31) |
@Janamaja atkarībā no modeļa un tā video kartes. OS X pārslēdzās starp programmatisko un dzelžu paātrināšanu lietotājam neredzot. | ||
Jānis Jansons (2012-08-28 00:00:42) |
@pecisk, domā, ka Chrome uz OSX nemāk pārslēgt? Un es domāju, ka efektīvāk vienmēr lietot GPU. Am I wrong? | ||
Pēteris Krišjānis (2012-08-28 00:03:49) |
@Janamaja tas ir ļoti iespējams - lai izmantotu paātrinājumu vienmēr OpenGL izsaukumiem, iespējams, ir jāizmanto speciāls API. | ||
Jānis Jansons (2012-08-28 00:12:03) |
@pecisk, nope. Tāpēc jau tas ir WebGL, ka tas izmanto OpenGL ES, kas izmanto GPU. Drīzāk palaidu garām kādu no chrome://flags opcijām. | ||
Pēteris Krišjānis (2012-08-28 00:18:46) |
@Janamaja kā jau teicu, OS X dinamiski pārslēdzās kur tas renderē OpenGL izsaukumus. Bet nu iespējams problēmas risinājums ir triviālāks :) | ||
Aleksejs Mjaliks (2012-08-28 01:17:39) |
@Janamaja @pecisk OpenGL ES nav tas pats, kas OpenGL. Iespējms Chrome tiešām to renderē programmatūras līmenī. .. | ||
Aleksejs Mjaliks (2012-08-28 01:18:24) |
@Janamaja @pecisk Bet Apple, zinot labāk savus dzelžus, Safari tomēr iemācīja izmanto GPU šim nolūkam. | ||
Aleksejs Mjaliks (2012-08-28 01:19:11) |
@pecisk @janamaja Nav dzirdēts, ka OS X slēdzelētos starp programmatūras un dzelžu renderēšanu. .. | ||
Aleksejs Mjaliks (2012-08-28 01:20:11) |
@pecisk @janamaja Bet ir cits stāsts. Dažiem datoriem ir 2 GPU (iebūvētais un "diskrētais"). Tad nu OS X māk pārslēgties starp tiem. |