Uz Macbook Air 2012, WebGL uz Chrome strādā ievērojami ātrāk kad esmu uz Linux. Vai uz OSX nav hardware acceleration? #linux 10 atbildes

Jānis Jansons
(2012-08-27 23:51:14)
@twitter
Uz Macbook Air 2012, WebGL uz Chrome strādā ievērojami ātrāk kad esmu uz Linux. Vai uz OSX nav hardware acceleration? #linux
Jānis Jansons
(2012-08-27 23:54:17)
@twitter
@Janamaja, ar Safari viss ir ok.
Pēteris Krišjānis
(2012-08-27 23:55:31)
@twitter
@Janamaja atkarībā no modeļa un tā video kartes. OS X pārslēdzās starp programmatisko un dzelžu paātrināšanu lietotājam neredzot.
Jānis Jansons
(2012-08-28 00:00:42)
@twitter
@pecisk, domā, ka Chrome uz OSX nemāk pārslēgt? Un es domāju, ka efektīvāk vienmēr lietot GPU. Am I wrong?
Pēteris Krišjānis
(2012-08-28 00:03:49)
@twitter
@Janamaja tas ir ļoti iespējams - lai izmantotu paātrinājumu vienmēr OpenGL izsaukumiem, iespējams, ir jāizmanto speciāls API.
Jānis Jansons
(2012-08-28 00:12:03)
@twitter
@pecisk, nope. Tāpēc jau tas ir WebGL, ka tas izmanto OpenGL ES, kas izmanto GPU. Drīzāk palaidu garām kādu no chrome://flags opcijām.
Pēteris Krišjānis
(2012-08-28 00:18:46)
@twitter
@Janamaja kā jau teicu, OS X dinamiski pārslēdzās kur tas renderē OpenGL izsaukumus. Bet nu iespējams problēmas risinājums ir triviālāks :)
Aleksejs Mjaliks
(2012-08-28 01:17:39)
@twitter
@Janamaja @pecisk OpenGL ES nav tas pats, kas OpenGL. Iespējms Chrome tiešām to renderē programmatūras līmenī. ..
Aleksejs Mjaliks
(2012-08-28 01:18:24)
@twitter
@Janamaja @pecisk Bet Apple, zinot labāk savus dzelžus, Safari tomēr iemācīja izmanto GPU šim nolūkam.
Aleksejs Mjaliks
(2012-08-28 01:19:11)
@twitter
@pecisk @janamaja Nav dzirdēts, ka OS X slēdzelētos starp programmatūras un dzelžu renderēšanu. ..
Aleksejs Mjaliks
(2012-08-28 01:20:11)
@twitter
@pecisk @janamaja Bet ir cits stāsts. Dažiem datoriem ir 2 GPU (iebūvētais un "diskrētais"). Tad nu OS X māk pārslēgties starp tiem.

© 2009-2017 civciv ;)