iPhone is too hot http://t.co/NhC9TpGZ 35 atbildes

Kristaps Mors
(2012-05-30 01:41:48)
@twitter
iPhone is too hot http://t.co/NhC9TpGZ
Mairis Skuja
(2012-05-30 02:13:51)
@twitter
@KristapsMors Ir gadījies 1x šāds efekts. Kombinācija: +30 celsija + Waze + iPhone uz auto paneļa.
Kristaps Mors
(2012-05-30 02:16:46)
@twitter
@mairisskuja jā, man arī uz auto paneļa stāvēja - pirmo reizi tādu error redzēju
Laura
(2012-05-30 09:49:12)
@twitter
@mairisskuja Tev gan radoša profilbilde :)
Mairis Skuja
(2012-05-30 13:48:37)
@twitter
@LauraLasmane Super-Man-Super-Smashing-Skuja-Me
Uldis Ziediņš
(2012-05-30 13:56:27)
@twitter
@mairisskuja @lauralasmane esmu redzējis dažādus "SM" skaidrojumus, īpaši interneta vidē. :)
Mairis Skuja
(2012-05-30 14:00:54)
@twitter
@uldisz @LauraLasmane Sado-pa-Mazo?
Uldis Ziediņš
(2012-05-30 14:03:00)
@twitter
@mairisskuja @lauralasmane nē, es biju domājis kaut ko daudz nepieklājīgāku - "Sociālie Mediji"!
Laura
(2012-05-30 14:04:49)
@twitter
@uldisz @mairisskuja es gan tajā visā redzu tikai klaju, brutālu copy-paste
Uldis Ziediņš
(2012-05-30 14:06:45)
@twitter
@LauraLasmane @mairisskuja Tu domā šo te? http://t.co/qzrmbo26 Bet tur taču nav M burta!!!
Laura
(2012-05-30 14:07:39)
@twitter
@uldisz ok, Uldi, palabošu sevis teikto, lai visiem skaidrs = copy-paste + M ...
Uldis Ziediņš
(2012-05-30 14:08:53)
@twitter
@LauraLasmane @mairisskuja ok, jāstrādā, pietiek troļoļoties.
Liene Liepiņa
(2012-05-30 15:26:06)
@twitter
@LauraLasmane Nujā, @mairisskuja noteikti bija domājis, ka neviens nepamanīs līdzību... :D
Mairis Skuja
(2012-05-30 15:44:22)
@twitter
@LauraLasmane Tas arī ir apzināts, klajš un rupjš copy-paste. Šovakar turpināšu eksperimentus ar citiem brendiem. @uldisz
Laura
(2012-05-30 15:45:34)
@twitter
@mairisskuja eksperimentus ar zīmolu atpazīstamību? bear in mind - dažādos klientos profilbildes ielasās ar delay, piemēram, Twitter for Mac
Māris Antons
(2012-05-30 15:45:48)
@twitter
@mairisskuja @LauraLasmane @uldisz un priekš kam?
Mairis Skuja
(2012-05-30 15:45:55)
@twitter
@LieneL Sure. Tas tak tik neatpazīstams brends, ‘n’ shit. @LauraLasmane
Mairis Skuja
(2012-05-30 15:48:41)
@twitter
@AntonsMaris @LauraLasmane @uldisz Sociāls eksperments. Ir daļēji izdevies ar pirmo piegājienu. Būtu izdevies 100% ja mani nobanotu DR.
Laura
(2012-05-30 15:49:46)
@twitter
@mairisskuja es ļoti ceru, ka pēc tam padalīsies ar šī sociālā eksperimenta novērojumiem kādā blograkstā or smth.
Māris Antons
(2012-05-30 15:52:55)
@twitter
@mairisskuja @LauraLasmane @uldisz profila bildes nomainīt var jau sen, tam nebija vajadzīgs eksperiments. es būtu pateicis.
Laura
(2012-05-30 15:53:42)
@twitter
@AntonsMaris :)))))
Mairis Skuja
(2012-05-30 15:54:17)
@twitter
@LauraLasmane Nope. Patiešām nē. Man nav bloga. Nav kur publicēt secinājumus.
Laura
(2012-05-30 15:54:42)
@twitter
@mairisskuja Tev taču ir draugiem.lv lapa
Mairis Skuja
(2012-05-30 15:55:35)
@twitter
@LauraLasmane Var teikt, ka nav. Tai neviens neseko. Tātad nav.
Mairis Skuja
(2012-05-30 15:56:54)
@twitter
@LauraLasmane Emmm… Pastāsti par citu lietu. Kas tas par Click pētījumu/relīzi par ko @GMeluskans ir neapmierināts?
Laura
(2012-05-30 15:58:09)
@twitter
@mairisskuja pie Kristapa visu var izlasīt http://t.co/6UcIrAkc, bet @gmeluskans neapmierinātība nav Click pārziņā :)
Mairis Skuja
(2012-05-30 16:02:37)
@twitter
@LauraLasmane Dati un no tiem izdarītie secinājumi ir Click pārziņā. Nav maziet bīstami izdarīt secinājumus no pieņēmumiem? Es baidītos.
Mairis Skuja
(2012-05-30 16:04:01)
@twitter
@LauraLasmane From the other hand- citējot vienu manu skolotāju: “Labāk s***gi dati, kā nekādi”.
Laura
(2012-05-30 16:04:17)
@twitter
@mairisskuja bet @GMeluskans jau par to nerunāja… un kas tieši tiek kaut kur pieņemts un kas uz tā bāzes tiek secināts?
Mairis Skuja
(2012-05-30 16:06:01)
@twitter
@LauraLasmane @GMeluskans Secinājumi- viņi dažādi mēdz būt.
Laura
(2012-05-30 16:06:38)
@twitter
@mairisskuja es, goda vārds, nesaprotu, ko Tu tagad gribi pateikt / noskaidrot :)))
Māris Reliņš
(2012-05-30 16:09:05)
@twitter
@mairisskuja Latvijā reti tiek pētīti sociālie, so ja Tev ir kādi ierosinājumi - lūdzu saki. Mums ir svarīgs katra viedoklis ^_^
Mairis Skuja
(2012-05-30 16:12:10)
@twitter
@marisrelins Reti tiek pētīti? O.K, tad nē- ierosinājumu man nav.
Mairis Skuja
(2012-05-30 16:14:06)
@twitter
@lauralasmane Nē, vairs neko. Sociālais eksperiments izdevies jau par 90%. Papēti sarunas gaitu, izdari secinājumus. Kādreiz IRL padalīšos.
Laura
(2012-05-30 16:14:49)
@twitter
@mairisskuja man likās, ka mēs par Click pētījumu runājam, bet nu jau atkal sociālais eksperiments ar zīmolu logo? eh….. :)
Mairis Skuja
(2012-05-30 16:21:18)
@twitter
@lauralasmane Tieši tā. Tev likās.

© 2009-2017 civciv ;)