Uzsākt, attīstīt un būt veiksmīgam mazajā biznesā kādā nišā tagad ir piecreiz vieglāk, kā tas bija agrāk, pateicoties soc. medijiem. 9 atbildes

Arturs Mednis
(2010-07-30 10:34:32)
@twitter
Uzsākt, attīstīt un būt veiksmīgam mazajā biznesā kādā nišā tagad ir piecreiz vieglāk, kā tas bija agrāk, pateicoties soc. medijiem.
Aigars Armanovs
(2010-07-30 10:38:08)
@twitter
@arturs ASV?
Arturs Mednis
(2010-07-30 10:42:50)
@twitter
@webmarketing_lv Tagad - arī Latvijā! Nišas pasākumi, tirdziņi, riteņu darbnīcas, kafejnīcas, pat ielu tirgotāji utml servisi, pakalpojumi.
Aigars Armanovs
(2010-07-30 10:43:53)
@twitter
@arturs nu re, nu jau labāk, jāprecizē, kāds tieši mazais bizness
Kristaps Skutelis
(2010-07-30 10:47:17)
@twitter
@arturs Ūja, ūja! Pateici tā it kā soc. mediji būtu pilnīgs zelts.
Arturs Mednis
(2010-07-30 10:50:05)
@twitter
@krizdabz Pētot ASV praksi un salīdzinot ar LV (ar to, kas jau tiek veiksmīgi darīts), izdaru secinājumus - daudz ko agrāk nebūtu iespējams.
Kristaps Skutelis
(2010-07-30 10:52:51)
@twitter
@arturs Nu nav viss tik rožaini. Jā, ieguldot pamatīgu darbu, var izdoties. Bet tāpat taču ir arī offline pasaulē.
Aigars Armanovs
(2010-07-30 10:53:14)
@twitter
@arturs pa lielam tomēr šobrīd mazā biznesa veiksmi ir grūti sasaistīt ar vieniem pašiem soc. tīkliem, ja nu tikai kāds negriežas pie Tevis
Arturs Mednis
(2010-07-30 10:54:45)
@twitter
@webmarketing_lv Es nerunāju par visām sfērām un uzņēmumiem, bet domāju, ka vairāk kā pusē gadījumu tas šobrīd ir ļoti nozīmīgi, un palīdz.
Arturs Mednis
(2010-07-30 10:56:35)
@twitter
@krizdabz Protams, tas prasa laiku un darbu, + vismaz 50% veiksmes ir tomēr pats produkts vai pakalpojums. Runa nav par parasto veļaspulveri

© 2009-2017 civciv ;)