Eu, soc.mēdiju seksperti, kurš būs pirmais izskaidrot @latvijas_pasts, ka publiski netīro veļu nemazgā un pastāv arī epasti? 24 atbildes

Irēna
(2012-04-19 13:54:37)
@twitter
Eu, soc.mēdiju seksperti, kurš būs pirmais izskaidrot @latvijas_pasts, ka publiski netīro veļu nemazgā un pastāv arī epasti?
Māris Reliņš
(2012-04-19 14:21:39)
@twitter
@Sidraba šajā gadījumā netiek nekāda veļa mazgāta. Biti apkalpo kāds cits, vēstules nodotas pastam ar nepareiziem adresātiem. Mēēēdijs tu :)
Liena Legzdiņa
(2012-04-19 14:42:44)
@twitter
@MarisRelins @Sidraba Man arī radās jautājums - kāpēc par šo nevar sazināties pa tiešo ar Biti? Izskatās ļoti neprofesionāli.
Māris Reliņš
(2012-04-19 14:43:39)
@twitter
@liemur kāpēc gan uzņēmums ar citiem uzņēmumiem nevar runāt virtuālajā vidē? ko? :)
Atecina
(2012-04-19 14:46:19)
@twitter
@MarisRelins @liemur jo tas izskatās nesmuki.
Māris Reliņš
(2012-04-19 14:46:56)
@twitter
@Atecina_ @liemur tad jau visu laiku skandinātais, ka zīmoliem jābūt maksimāli cilvēciskiem ir bullshits :((
Atecina
(2012-04-19 14:49:53)
@twitter
@MarisRelins @liemur cilvēki taču arī ir dažādi. Vai tad pievilcīgāki nešķiet tie, kuri rāda sevi no labākās puses?
Māris Reliņš
(2012-04-19 14:50:16)
@twitter
@Atecina_ @liemur es negribu būt twitter policists, bet nu pārāk bieži cilvēki vienkārši bļauro virsū zīmoliem, neko nepadomājot. Kultūra:)
Māris Reliņš
(2012-04-19 14:52:15)
@twitter
@Atecina_ @liemur es esmu saspiedies vai kā,vai es vienīgais te neredzu uzbraucienu?Painformēju un tālākais bites rokās http://t.co/7jfLwbI4
Atecina
(2012-04-19 14:54:54)
@twitter
@MarisRelins @liemur man šķiet, tā dara, jo iestādēs 'no one gives a fuck'. Te var bļaut, un būs reakcija, jo zīmolam tēls jātur. Stulbi.
Māris Reliņš
(2012-04-19 14:56:55)
@twitter
@Atecina_ @liemur Un visi vīrieši arī ir cūkas.
Atecina
(2012-04-19 14:57:03)
@twitter
@MarisRelins @liemur īsti neredzu motīvu to darīt tviterī!
Māris Reliņš
(2012-04-19 15:00:17)
@twitter
@Atecina_ tāpat kā fiziskai personai vieglāk pajautāt/pateikt twitterī, tāpat arī juridiskai.
Laura
(2012-04-19 15:05:09)
@twitter
@MarisRelins @liemur B2B comm nevar notikt arī Twitterī? LV ļoti reti kas tāds redzēts, tāpēc laikam pārsteidz. bet moš šādi operatīvāk?
Uldis Ziediņš
(2012-04-19 15:20:05)
@twitter
@LauraLasmane @MarisRelins @liemur runājiet vēl, ir baigi interesanti. Nopietni.
Laura
(2012-04-19 15:20:40)
@twitter
@uldisz un tavs komentārs būtu…?
Uldis Ziediņš
(2012-04-19 15:27:00)
@twitter
@LauraLasmane izskatās bīstami, jo pieslēdzas privātie, kas nevēlas iedziļināties, par ko saruna, tikai pakašķēties.
Māris Reliņš
(2012-04-19 15:28:03)
@twitter
@uldisz @lauralasmane kultūra :)
Uldis Ziediņš
(2012-04-19 15:31:07)
@twitter
@MarisRelins @LauraLasmane B2B publisko tviterī ir ok, ja to, ko saka otram zīmolam, vēlas paziņot arī plašāk. Ja ne - kāpēc nelietot DM?
Laura
(2012-04-19 15:31:47)
@twitter
@uldisz @marisrelins domāju, ka šajā gadījumā bija vēstījums "plašāk", jo tas attiecas arī uz klientiem, kas sūdzas ne tam uzņēmumam
Raimonds
(2012-04-19 15:32:08)
@twitter
@uldisz Nu bet pakašķeties ar vajag savādāk garlaicīgi *_*
Māris Reliņš
(2012-04-19 15:32:50)
@twitter
@Raimonds_B … jeb citiem garstāvokli pabojāt :)
Raimonds
(2012-04-19 15:35:07)
@twitter
@MarisRelins Nu garastāvokli jau pabojā kontu apkalpojošai aģentūrai :)
Uldis Ziediņš
(2012-04-19 15:35:11)
@twitter
@MarisRelins atceros, kā ar Tevi esmu pļāpājis. :) ir ok, laba pieredze. Neļauj zaudēt modrību.
Irēna
(2012-04-19 20:12:58)
@twitter
@MarisRelins @Atecina_ @liemur cilvēcība un neprofesionalitāte ir divas dažādas lietas. Vēdera gāžu laišana megafonā nav cilvēcība.

© 2009-2017 civciv ;)