Ko jūs domājat par zīmoliem, kas cītīgi cenšas sociālajos medijos komunicēt vēlu vakaros (21-22:00) un brīvdienās? YES or NO? Y? 9 atbildes

Laura
(2012-02-27 09:39:52)
@twitter
Ko jūs domājat par zīmoliem, kas cītīgi cenšas sociālajos medijos komunicēt vēlu vakaros (21-22:00) un brīvdienās? YES or NO? Y?
Varis Vagotiņš-Vagulis
(2012-02-27 09:48:04)
@twitter
@LauraLasmane Viss atkarīgs no tā, vai uzrunājamā auditorija tur ir un ņem pretī. Around o'clock klātbūtnes efekts manās acīs ir +
Edža
(2012-02-27 09:50:54)
@twitter
@LauraLasmane Lielam uzņēmumam būtu ok, mazajiem neobligāti.
Viesturs Kančs
(2012-02-27 10:02:02)
@twitter
@LauraLasmane sometimes red, sometimes blue. Ja par daudz - unfollow. Reizēm tukšais periods ziņu lentā, had netraucē.
Uldis Ziediņš
(2012-02-27 10:14:26)
@twitter
@LauraLasmane Tu domā arī klientu servisa ziņas, atbildes vai tā, kā, piemēram, Samsung vakar?
Edža
(2012-02-27 10:14:57)
@twitter
@LauraLasmane http://t.co/CnesngP5 - Veģetārie pīrāgi? o_0
Laura
(2012-02-27 10:16:27)
@twitter
@uldisz es nedomāju konkrēti kādu zīmolu, jo tādu pēdējā laikā ir daudz… serviss ir totāli OK
Laura
(2012-02-27 10:16:41)
@twitter
@edzuslv nop, tur ir šķiņķītis :)
Uldis Ziediņš
(2012-02-27 10:18:48)
@twitter
@LauraLasmane ātrā atbilde - jājūt ballītes garša; ko tavi sekotāji vēlas dzirdēt 6dienas vakarā. Universālas formulas nav un nebūs.
Mareks Matisons™
(2012-02-27 10:49:55)
@twitter
@LauraLasmane pamatā nevajadzētu, ja vien nenotiek pasākums no kura ir "tiešraides" tvīti, vai krīzes komunikācija jāvirza soc.tīklos..

© 2009-2017 civciv ;)