*IKI reklāmas bāneris DELFI portālā. Vienkārši spridzina. (PALINK oficiālais paziņojums par Rīgas pilsētas Kurzeme http://t.co/6ciIJe2K 8 atbildes

Gatis Rozenfelds™
(2012-01-08 13:44:26)
@twitter
*IKI reklāmas bāneris DELFI portālā. Vienkārši spridzina. (PALINK oficiālais paziņojums par Rīgas pilsētas Kurzeme http://t.co/6ciIJe2K
Ivars Gorbunovs
(2012-01-08 13:45:32)
@twitter
@TheGuruu Un kas tieši tur "vienkārši spridzina"?
Gatis Rozenfelds™
(2012-01-08 13:47:16)
@twitter
@IvarsGorbunovs Uzņēmums nopērk (giga) bāneri, lai paustu savu nostāju un viedokli. Risinājums, lai ziņotu par savu situāciju.
Ivars Gorbunovs
(2012-01-08 13:50:29)
@twitter
@TheGuruu Man liekas diezgan efektīga un operatīva krīzes komunikācija, ņemot vērā lietas nopietnumu un to, kas ir viņu klients.
Gatis Rozenfelds™
(2012-01-08 13:51:53)
@twitter
@IvarsGorbunovs es te domāju, ka Banku sektora darboņiem ar vajadzēja tā rīkoties.
Raimonds
(2012-01-08 13:52:58)
@twitter
@IvarsGorbunovs @TheGuruu tavuprat banereris delfos un sausa preses relize ir veiksmiga komunikacija?
Gatis Rozenfelds™
(2012-01-08 13:55:22)
@twitter
@Raimonds_B veiksmīga, vai neveiksmīga par to var spriest, bet tas ir veids kā informēt par notiekošo. (@ivarsgorbunovs)
Ivars Gorbunovs
(2012-01-08 13:58:50)
@twitter
@Raimonds_B efektīvāk protams būtu dalīt - relīze par finansēm piegādātājiem savukārt pircējiem "Nākat un pērkat, mēs strādājam".
Ivars Gorbunovs
(2012-01-08 14:00:21)
@twitter
@Raimonds_B Bet ņemot vērā to cik ilgs laiks ir pagājis, es uzskatu, ka ir OK.Tas protams nav attaisnojums,bet liela daļa vispār nekomunicē.

© 2009-2017 civciv ;)