Gaidam finisa @vertuls... http://twitpic.com/1qazkd 8 atbildes

Tele2
(2010-05-23 13:18:04)
@twitter
Gaidam finisa @vertuls... http://twitpic.com/1qazkd
Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2010-05-24 13:20:21)
@twitter
@tele2latvia ir pacentušies DIVREIZ man piezvanīt un atsūtīt mazcenas piedāvājumu. @manslmt pajautāja twitterī un pēc tam sazvanīja
Jaunais mācību gads
(2010-05-24 13:21:27)
@twitter
@so_on Vai, kāds jauks konkursiņš :))
Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2010-05-24 14:13:26)
@twitter
@SandisSauka visi ar putām uz lūpām grib tos social media. Nu tad es skatos kā tad ir veicies ar to ieviešanu praksē :D Ir interesanti
Igors Prokofjevs
(2010-05-24 14:18:02)
@twitter
@so_on un tad beigās izrādīsies, ka zvanīt uz palīdzības telefonu ir ātrāk un efektīvāk ;))
Jaunais mācību gads
(2010-05-24 14:25:26)
@twitter
@so_on Nu galvenais, lai ir mērenība vērtējumā. Soc. mediji ne-ir obligāti klientu serviss vai help-desk.
Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2010-05-24 14:28:43)
@twitter
@IgorsProkofjevs Cik esmu zvanījis, tad nepārāk veiksmīgi.
Ernests Štāls - mastodon.social/@ernests
(2010-05-24 14:32:23)
@twitter
@SandisSauka Jā, bet kas tad ir tie viņu mērķi ko šeit darīt? vienkārši būt, pārdot, atbalstīt?
Jaunais mācību gads
(2010-05-24 14:45:06)
@twitter
@so_on Atbilde jāprasa pašiem, bet atbalstīt – kā gateway uz nepieciešamo risinājumu – kur zvanīt, kur lasīt, kur nopirkt – manuprāt ideāli.

© 2009-2017 civciv ;)