❗️Rūpējoties par visu veselību, ievērojot valdības atjaunotos ārkārtējās situācijas noteikumus, aicinām lietot pakalpojumus attālināti https://t.co/44IUxleZL6 5 atbildes

Swedbank
(2021-10-13 16:48:37)
@twitter
❗️Rūpējoties par visu veselību, ievērojot valdības atjaunotos ārkārtējās situācijas noteikumus, aicinām lietot pakalpojumus attālināti https://t.co/44IUxleZL6

(2021-10-13 17:16:34)
@twitter
@SwedbankLatvia Pastāstiet ko vajadzētu darīt personai, klientam, ja nobeidzies telefons, dabū jaunu bez nfc , bet vajag SmartID, lai iekļūtu Ibankā un aktivizētu beigušos karti vai samaksātu rēķinus? Ir tikai pirmā Phiser vakcīna bijusi, sertifikāts nav. ID karte nav, tikai pase.
Swedbank
(2021-10-13 17:19:55)
@twitter
@JAMikdiena Aicinām pieteikt plānotu konsultāciju Swedbank filiālē, zvanot pa tālruni 67445555.

(2021-10-13 17:21:24)
@twitter
@SwedbankLatvia Ok, tad jūs pilnīgajā zaļajā režīmā nedarbojaties?
Swedbank
(2021-10-13 17:39:42)
@twitter
@JAMikdiena Ņemot vērā apstiprinātos precizējumus Ministru kabineta noteikumos, banka drīkst klātienē apkalpot klientus bez derīga Covid-19 sertifikāta.

(2021-10-13 19:12:01)
@twitter
@SwedbankLatvia Ok, paldies!

© 2009-2017 civciv ;)