Nu, un par šiem tizlajiem rokturiem Hyundai dizaineru komandu būtu jāsasēdina uz celīšiem zirņos. https://t.co/Zz3lzrScqp 20 atbildes

Kristaps Skutelis
(2021-09-24 20:01:01)
@twitter
Nu, un par šiem tizlajiem rokturiem Hyundai dizaineru komandu būtu jāsasēdina uz celīšiem zirņos. https://t.co/Zz3lzrScqp
@normis@toot.lv
(2021-09-24 20:06:13)
@twitter
@krizdabz Tie ir lētie. Atceries, ka Tu brauc ar zemnieku modeli. Premium ir citi
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 20:21:19)
@twitter
@normis 50 tūkstoši ir daudz. Un par cenu man vispār būs atsevišķi skarbi vārdi.
@normis@toot.lv
(2021-09-24 20:25:44)
@twitter
@krizdabz Laikam aizmirsu sarkasma karodziņu pielikt
@normis@toot.lv
(2021-09-24 20:31:12)
@twitter
@krizdabz Tas iepriekš testētais Audi nav dārgāks?
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 20:37:34)
@twitter
@normis Es vispār ar smīnu skatos, kā autoražotāji elektroauto izmanto par iespēju būtiski uzraut augšā savu produktu cenas. Kurš vēl pirms dažiem gadiem vispār iedomātos pirkt Škodu vai Hyundai par 50+ tūkstošiem? Šogad, lūdzu!
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 20:38:44)
@twitter
@normis Aptuveni tāpat sākas. Tiesa, kā jau vācietis, cena nebeidzas un var pielasīt vēl dažus desmitus tūkstošu papildaprīkojumā. Konkrētais testētais vidējās jaudas versijas mazais e-tron maksāja ap 75k eiro (bāze - ap 50k).
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 20:41:49)
@twitter
@normis Ja par Audi ir normāli un pierasti maksā 50, 70 vai pat 100+ tūkstošus eiro, tad par Hyundai pavisam noteikti nē. Paradigmas maiņa!
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 20:42:50)
@twitter
@atihomirovs Jā, ar šo detaļu noteikti.
@normis@toot.lv
(2021-09-24 20:46:17)
@twitter
@krizdabz nu man tas audi pašam mazāk patīk, gaumes lieta. Klasiskie vācu stils auto ne īpaši
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 20:49:10)
@twitter
@normis Man atkal no ārpuses tas mazais e-trons ļoti patīk. Kad iekāpj iekšā un sāk braukt, sākas jau vairāk jautājumu :D
Raitis Grandovskis
(2021-09-24 20:50:27)
@twitter
@atihomirovs @krizdabz Pats stulbākais, ka tie rokturi airodinamikai neko nenozīmējot. Vienk Elonam gribējās, bet tagad citi kopē bezjēdzīgu lietu.
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 20:52:01)
@twitter
@Grandovskis @atihomirovs Manuprāt, kaut kādu mazumiņu dod arī aerodinamikai.
@normis@toot.lv
(2021-09-24 21:02:29)
@twitter
@krizdabz nu normālās valstīs tak valsts palielu daļu sedz, gan jau tāpēc
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 21:03:19)
@twitter
@normis Jā, pa 30-40k šādu Ioniq 5 būtu adekvāti pirkt.
Raitis Grandovskis
(2021-09-24 21:09:23)
@twitter
@krizdabz @atihomirovs Kautkad jūtūbē kautkāds dizaineris analizēja, šķiet Jaguāru IPACE, un teica, ka tas ir tuneļos pierādīts gimic, jo atpakaļskata spoguļi jau tiek dizainēti tā, lai tiem rokturiem nebūtu kautkāds tur spiediens, flows, neatceros. Principā, vairāk marketings, nevis praktiskums.
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 21:25:39)
@twitter
@normis Zini, solārais jumts un automātiskie rokturi ir papildus opcija vēl virs Premium versijas. Maksā ap 2k.
@normis@toot.lv
(2021-09-24 21:29:06)
@twitter
@krizdabz Pie 60K piemest 1900€ jau vairs neko diži nemaina
Kristaps Skutelis
(2021-09-24 21:31:42)
@twitter
@normis Tas gan

(2021-09-24 22:06:14)
@twitter
@krizdabz Gribējām kā Tesla, bet kaut kur sapināmies meistarībā
@ArtursK@toot.lv
(2021-09-25 11:53:27)
@twitter
@krizdabz Gaidu, kad kāds autoražotājs pieliks solid state touchpadu (kā modernajos Macbookos) rokturu vietā. Šekur jau copywrite gatavs "This technology is co-engineered with Satan himself".

© 2009-2017 civciv ;)