Vēlreiz par stāstu, ka autotransporta elektrifikācijai nav nekāda sakara ar ekoloģiju > no elektrības radīšanas, kas 2/3 notiek ar ogļūdeņražu dedzināšanu, līdz tās nogādei elektromašīnā lietderības koeficients ir ~25%, kamēr tāds pats process ar iekšdedzes dzinēju ~40%. 2 atbildes

Aigars Prūsis
(2021-09-09 15:31:13)
@twitter
Vēlreiz par stāstu, ka autotransporta elektrifikācijai nav nekāda sakara ar ekoloģiju > no elektrības radīšanas, kas 2/3 notiek ar ogļūdeņražu dedzināšanu, līdz tās nogādei elektromašīnā lietderības koeficients ir ~25%, kamēr tāds pats process ar iekšdedzes dzinēju ~40%.
csc000
(2021-09-09 20:53:43)
@twitter
@Prusis @VentsAKrauklis Un tāpēc šo līzinga ciklu mūsu mašīnas ir vēl joprojām benzīns/dīzelis. Elektrība pat ar visu valsts atbalstu vēl nav konkurēt spējīga. Cenai par auto ir jākrīt un nobrauktajiem km ar vienu uzlādi ir būtiski jāpalielinās
Aigars Prūsis
(2021-09-09 21:49:02)
@twitter
@csc000 @VentsAKrauklis E/auto cena un iespējas tikai aisberga redzamā daļa. Gan pašas elektronerģijas ražošana, gan šādu tipu a/m utilizācija pagaidām viena no netīrākajām un sarežģītākajām slodzēm, tāpēc jebkāda šo tehnoloģiju sasaiste ar globālās sasilšanas mazināšanu neveikla demagoģija.

© 2009-2017 civciv ;)