Reāli pārsteidz @SwedbankLatvia darbinieces augstprātīgā attieksme sarunā un nespēja atsūtīt konkrētu piedāvājumu. Laikam zelta klientus nevajag #bēdīgapieredze 4 atbildes

Zane
(2021-09-03 09:28:12)
@twitter
Reāli pārsteidz @SwedbankLatvia darbinieces augstprātīgā attieksme sarunā un nespēja atsūtīt konkrētu piedāvājumu. Laikam zelta klientus nevajag #bēdīgapieredze
Swedbank
(2021-09-03 10:07:20)
@twitter
@zanhuks Lai pārbaudītu informāciju un rastu piemērotu risinājumu, lūdzu, sazinieties ar mums autorizētā kanālā: bankas ziņojums, čats -Tērzētava vai zvans uz Konsultāciju centru.
Zane
(2021-09-03 10:41:15)
@twitter
@SwedbankLatvia Kāpēc man iespringt? Ir taču citas bankas, kas normālus piedāvājumus sagatavoja un atsūtīja. Izvēlēšos citu risinājumu un viss
Jurģis Ķiršakmens
(2021-09-09 13:23:37)
@twitter
@SwedbankLatvia kas jums tur salūzis ar maksājumu karšu aktivizēšanu Internetbankā? Jau otro dienu internetbankas sesija beidzas ātrāk kā nebeidzamais progresbārs pēc [Aktivizēt karti] nospiešanas.
Swedbank
(2021-09-09 13:40:39)
@twitter
@jki Sveiki! Šobrīd kļūdas nav novērotas. Lūdzam uzrakstīt mums no savas internetbankas, pārbaudīsim.

© 2009-2017 civciv ;)