@briedisunrepshe Nu braukšana kolonnā jau nu gan nav baigi droša. Es, ja redzu, ka nevarēšu apdzīt, vienmēr saku ieturēt drošu distanci, nevis sēžu kolonnā. Kādus 50...100m aiz. Principā tieši tā, lai neviens nekur pāri nepārietu. Un tad kruīzu. 6 atbildes

Armands
(2021-07-24 20:28:11)
@twitter
@briedisunrepshe Nu braukšana kolonnā jau nu gan nav baigi droša. Es, ja redzu, ka nevarēšu apdzīt, vienmēr saku ieturēt drošu distanci, nevis sēžu kolonnā. Kādus 50...100m aiz. Principā tieši tā, lai neviens nekur pāri nepārietu. Un tad kruīzu.
Armands
(2021-07-24 20:28:49)
@twitter
@briedisunrepshe Šādā ceļā jaunāku auto īpašnieki lietotu adaptīvo kruīzu un tad jau visi auto brauktu lēnā plūsmā ar ~100m distanci un pāri neviens nekur netiktu.
Jānis Ziediņš
(2021-07-24 20:32:29)
@twitter
@briedisunrepshe Šo konceptu dabā Latvijā tagad var redzētu uz “šosejas, kas ir iela” E67 viadukts - Baltezers - Ādaži :)
Armands
(2021-07-24 20:32:40)
@twitter
@briedisunrepshe Lēnie braucēji kļūst par vidējo braucēju situācijā, kad visiem ir normāli noregulēts adaptīvais kruīzs. Tad izveidojas auto droša, mierīga ar ~100m intervāliem plūsma un minētās pakas izretinās pa visu ceļu. Un tas arī ir pats drošākais variants, ja kāds pēkšņi bremzē utt.
Armands
(2021-07-24 20:33:04)
@twitter
@briedisunrepshe Protams, vēl jāpaiet laikam, lai ievērojamai daļai būtu adaptīvais kruīzs.
Armands
(2021-07-24 20:37:28)
@twitter
@briedisunrepshe Hvz, es tikai domāju. Man nav labāku ieteikumu :) ASV senos laikos redzēju plūsmu raustošos luksoforus ar kādu 5 sekunžu sarkano periodisku.
Dāvis Valters
(2021-07-24 20:51:10)
@twitter
@briedisunrepshe Čaka un Brīvības ielu remonta laika koncepts - gājējiem bija daudz ērtāk tikt pāri gandrīz jebkur un jebkad

© 2009-2017 civciv ;)