Aicinu @CSDD_LV @Sat_Min @Talis_L ieviest prasību veikt braukšanas teorijas eksāmenu reizi 5 gados. 13 atbildes

Jānis Lācis
(2021-07-17 01:16:43)
@twitter
Aicinu @CSDD_LV @Sat_Min @Talis_L ieviest prasību veikt braukšanas teorijas eksāmenu reizi 5 gados.
Agris Krusts
(2021-07-17 07:16:44)
@twitter
@Lidotajs @CSDD_LV @Sat_Min @Talis_L Tiešāam iesaku palasīt noteikumus.
Jānis Lācis
(2021-07-17 09:19:41)
@twitter
@agris_krusts @CSDD_LV Aicinu piezvanīt uz CSDD kvalifikācijas daļu un pakonsultēties par šo jautājumu! Viņi ir ļoti atsaucīgi.
Agris Krusts
(2021-07-17 11:03:36)
@twitter
@Lidotajs @CSDD_LV Kārtīgi izlasiet CSN punktu, kas bija diskusijas sākumā. Varbūt pt vairākas reizes un padomājiet. Iepriekš tam bija cits formulējums, tagad tiek konkrēti minēta brauktuve uz kuru nogriežas. Kā labā pagrieziena gadījumā velosipēdists to var šķērsot, ja brauc taisni pa citu?
Agris Krusts
(2021-07-17 11:09:03)
@twitter
@Lidotajs @CSDD_LV CSN eksāmenu bildēs ir attēlota cita situācija un attiecas uz gadījumu, ja kāds apsteidz auto no labās puses pagrieziena laikā. Nav droši šādi braukt ar velo un tā nedarītu. Ar auto labo pagriezienu visdrošāk ir veikt no labās malas, lai neviens nemēģinātu apsteigt labajā pusē
Jānis Lācis
(2021-07-17 12:27:44)
@twitter
@agris_krusts @CSDD_LV Es pirmkārt skatītos uz CSN 57. punktu – pirms manevra veikšanas ir jāpārliecinās, ka netraucēsi un neapdraudēsi citus… Diskutēt par to, vai šādās vietās CSN 124. punkts atbilst, acīmredzot, nav produktīvi – tad jādiskutē, kur sākas tā brauktuve, kurā nogriežas.
Jānis Lācis
(2021-07-17 12:33:57)
@twitter
@agris_krusts @CSDD_LV Vai tas, ka samazini ātrumu un otrs pabrauc garām, nemainot ātrumu, nozīmē to, ka otrs ir mērķtiecīgi apsteidzis?
Agris Krusts
(2021-07-17 12:35:06)
@twitter
@Lidotajs @CSDD_LV Veicot pagriezienu, bieži citiem tas traucē. Tai skaitā labo pagriezienu, jo citiem var sanākt piebremzēt? Ar ko velosipēdists, kurš brauc pa brauktuvi ir labāks? Piemērs bildē ir par kaut ko citu, nevis sākotnējo diskusijas punktu
Jānis Lācis
(2021-07-17 12:43:32)
@twitter
Arī @laacz pirms 9 gadiem par šādu ideju (atkārtots teorijas eksāmens reizi 5-10 gados) ir rakstījis. https://t.co/q0qbLd4wx1
Agris Krusts
(2021-07-17 12:46:03)
@twitter
@Lidotajs @CSDD_LV Šajā gadījumā ir jāņem vērā cits CSN punkts
Jānis Lācis
(2021-07-17 12:56:02)
@twitter
@agris_krusts @CSDD_LV Vai traucē tiem, kas brauc aiz muguras, un, kuri gribētu turpināt braukt taisni? Jā, arī vilkšanās traucē! Bet viņiem jārēķinās ar joslā braucošo transportlīdzekli viņu priekšā… Ja kāds no malas izskrien priekšā un strauji jābremzē vai jāmaina trajektorija – ir radīta bīstamīb
Jānis Lācis
(2021-07-17 13:04:53)
@twitter
@agris_krusts @CSDD_LV Ir jāņem vērā visi noteikumi kā kopums (ne atsevišķi katrs punkts), tie nav sarakstīti tik vienkārši, kā tāda instrukcija ar visām iespējamām situācijām un veicamajām darbībām. Diemžēl – jo tas būtu lieliski. Par laimi – jo CSN būtu pārāk liels teksta blāķis.
Agris Krusts
(2021-07-17 13:10:44)
@twitter
@Lidotajs @CSDD_LV Gājējiem un auto braucējiem ir jāņem vērā, ka velosipēsti brauks krustojumā, kad degs sarkanais, brauks pa gājēju pārejām un ietvēm ātrāk kā iet gājēji, nerādīs pagriezienus, manevrēs starp stāvošiem auto un nezinās CSN kopumā, bet būs iemācījušies tikai dažas lietas no tiem.
Jānis Lācis
(2021-07-17 13:50:39)
@twitter
@agris_krusts Nē, tieši otrādi – jāsit velosipēdisti nost jau laicīgi, lai nemaz nepaspēj pārkāpt CSN!

© 2009-2017 civciv ;)