Es vēl nezinu kā es jūtos par to saldējumu, bet es zinu kā es jūtos par šo reklāmu. 3 atbildes

Māris Antons
(2021-06-09 12:17:10)
@twitter
Es vēl nezinu kā es jūtos par to saldējumu, bet es zinu kā es jūtos par šo reklāmu.
Māris Antons
(2021-06-09 12:49:55)
@twitter
Es saprotu, ka visiem nav pieejami/paceļami Leiši, Rozenbaumas, Stendzenieki vai līdzīga kalibra radošie, bet tad nevajag mēģināt ar praktikanta līmeni tajā līgā ielēkt. 99% gadījumu būs sliktāk nekā vnk pateikt, kas ir produkts, kāpēc ir labs un parādīt kā izskatās. Es lūdzu
Māris Antons
(2021-06-09 12:55:45)
@twitter
Maza uzņēmuma gadījumā es saprotu, piedodu un pat kaut kādā mērā priecājos par to, ka (par spīti ierobežotiem līdzekļiem) cenšas, bet liela uzņēmuma gadījumā – patērētājs taču arī nav tāds idiots un to attieksmi un paviršību sajūt. Un tad jau vienalga vai pie logo ir "premium".
Alise
(2021-06-09 14:34:45)
@twitter
@MarisAntons Varēja nosaukt par gogel mogel saldējumu, bet ne jau OLU!

© 2009-2017 civciv ;)