Slidu pavediens? Slidu pavediens. Manas vecās slidas kādreiz maksāja 120 Ls; līdzīgā vai nedaudz dārgākā cenā eiro var dabūt sākuma modeļus labajiem brendiem: K2, Rollerblade un Powerslide. Parastai slidošanai tās būs atpūtas vai fitnesa kategorijā https://t.co/MXBKhteuI9 10 atbildes
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:25) |
Slidu pavediens? Slidu pavediens. Manas vecās slidas kādreiz maksāja 120 Ls; līdzīgā vai nedaudz dārgākā cenā eiro var dabūt sākuma modeļus labajiem brendiem: K2, Rollerblade un Powerslide. Parastai slidošanai tās būs atpūtas vai fitnesa kategorijā https://t.co/MXBKhteuI9 | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:25) |
Zābakam ir jābūt stingram, lai atbalstītu kāju, un mazliet jākustas potītē (lētās mēdz šo izlaist). Alumīnija riteņu rāmji ir OK. Izmēram ir jābūt piegulošam, bet nevienā vietā nevajadzētu spiest (vajadzība slidas piemērīt veikalā ir neizbēgama) | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:25) |
Laba doma mērot ir vilkt sporta zeķes un atcerēties, ka ar laiku tās paliks vaļīgākas. Es droši vien arī neskatītos sporta veikalos, bet specializētajos | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:26) |
Riteņu izmērs pamatā nosaka ātrumu; 76 līdz 80 mm ir normāls izmērs; lielākiem vajag vairāk pieredzes. Ja vēlas ātrumu, trīs lielie riteņi (90 līdz 110 mm) ir ērtāki kā četri | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:26) |
Riteņu cietība nosaka saķeri ar virsmu, nodilumu un ātrumu; 82A vai 85A ir piemēroti ielām; mīkstāki (mazāks skaitlis) ir domāti telpām; cietāki ātrumam un mazākam nodilumam. Smagākiem cilvēkiem ir piemērotāki cietāki riteņi | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:26) |
Gultņiem bieži norāda ABEC reitingu, un augstāks (kā ABEC-9 vai ABEC-11) it kā ir labāks, bet zināmie labie ražotāji (kā Bones) to pat nenorāda, jo tas ir nozīmīgāks rūpnieciskam pielietojumam. Atveramos gultņus var mazgāt un pāreļļot. Slikti gultņi būs slikti pavadīts laiks | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:27) |
Svarīgākais ir saprast netaisīt "pīļu gājienu" (lai gan iesākumā no tā nevar izvairīties) un mēģināt priekšējo kāju turēt taisni uz priekšu un ieliektu celī, un ar aizmugurējo pēc iespējas taisnāk pretējā virzienā atsperties https://t.co/QtJanxXgbN | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:28) |
Par drošību: izslieties taisni ir labs veids, kā nokrist uz dibena; smaguma centrs ir jāpazemina, mazliet ieliecoties ceļgalos un uz priekšu. Nevajag "stilot" un ņemt nost bremzi, un to vajag iemācīties lietot kā vienu no pirmajām lietām (saliecoties vairāk un izklūpot ar kāju) | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:28) |
Īpašā ātrumā (piemēram, ja ir spožā doma ripot pa nogāzi) bremzi izmanot ir nestabili, un stabilāk ir vilkt vienu kāju sāniski aiz muguras; tas ir arī noderīgs paņēmiens, kā kontrolēt ātrumu mazākā ātrumā. Ja ir pavisam nedroši, atliek slīdēt uz sāniem | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:28) |
Par aizsargiem: ķivere droši vien nav slikta doma, bet par pavisam obligātiem es sauktu tikai cimdus; vasarā ar īsām biksēm velku arī plānus kevlar ceļu aizsargus; reizēm domāju par biksēm ar polsteriem sānos. Justies droši uz kājām nenozīmē, piemēram, ka kāds nevar uzskriet | ||
Reinis Ivanovs (2021-04-08 22:09:29) |
Laba doma ir padomāt arī par trasi; īpaši piemēroti ir veloceļi ar gariem nepārtrauktiem posmiem. Mežparks, Šmerlis u.tml. vietas arī ir labas |