@kasparsskincs @PTimrots Viņš vienmēr ir vainojis gan domi, gan satiksmes ministriju. Tas ir žurnālista uzdevums, meklēt kļūdas un uz tā pamata taisīt sižetu. Paskaties iepriekšējo gadu Zebras, gandrīz katrā raidījumā stāsta par nejēdzībām satiksmes organizēšanā. 14 atbildes

Eduards
(2021-04-08 11:28:35)
@twitter
@kasparsskincs @PTimrots Viņš vienmēr ir vainojis gan domi, gan satiksmes ministriju. Tas ir žurnālista uzdevums, meklēt kļūdas un uz tā pamata taisīt sižetu. Paskaties iepriekšējo gadu Zebras, gandrīz katrā raidījumā stāsta par nejēdzībām satiksmes organizēšanā.
Gatis
(2021-04-08 12:59:32)
@twitter
@kasparsskincs @PTimrots Problēma ir Zebras būšanā par kopējo transporta sistēmas attīstību? Ik gadu viņi ir šķetinājuši problēmas par kurām publiski nav runājis gandrīz neviens. Nulle aplausu. Jaunā dome eksperimentē, nevis veic zināšanās balstītu pilsētas transporta attīstību. Tviterim poh, īkšķi
Gatis
(2021-04-08 13:07:05)
@twitter
@kasparsskincs @PTimrots Tā ir "loģiska", jo Tu vēlējies tādu "atbildi". Visas pārējās tāpēc ir aplamas.
Gatis
(2021-04-08 13:18:48)
@twitter
@kasparsskincs @PTimrots Tev nešķiet, ka pēdējās rindkopas apgalvojums ir tieši tas, kas "rok bedri" jebkādiem centieniem beidzot paveikt ko labu vai lietderīgu? Visiem nekad neizpatikt, bet darbiem būtu jāsākas ar iedzīvotāju uzklausīšanu, nevis "mēs daram par spīti, jo kādam tas besī".
Gatis
(2021-04-08 13:22:35)
@twitter
@kasparsskincs @PTimrots Izdomāts nekas netiek. Tu raksti, es lasu. Izsakies skaidrāk vai min tālāk.
Toms Lūsis
(2021-04-08 13:28:35)
@twitter
@kasparsskincs @Bonkajs @PTimrots Tas, ka jaunā dome izdarījusi ļoti daudz laba nepadara pilnīgi katru tās darbu par kaut ko lielisku un apsveicamu. Tostarp arī Čaka ielas veikumu. Tā nav nekāda svētā zoss, ko nedrīkst kritizēt, īpaši, ja kritika ir pamatota.
Gatis
(2021-04-08 13:28:59)
@twitter
@kasparsskincs Neraudi, ak visvarenais diskutētājiņ. Es aicināju izteikties skaidrāk, bet Tu uzreiz "vēlamo par esošo".
Gatis
(2021-04-08 13:34:01)
@twitter
@kasparsskincs Es nezinu par ko Tu runā. Tu min, regulāri, pēc Strava kaut katru dienu. Kāpēc par to esi tik aizvainots, man nav skaidrs.
Toms Lūsis
(2021-04-08 13:46:54)
@twitter
@kasparsskincs @Bonkajs @PTimrots Pilnīgi legit pamatojums ir tas, ka primāri ir jāuzlabo sabiedriskā transporta nevis velosipēdu kustība. Kavēšanos pilnvērtīgi varēs izvērtēt vien pēc pandēmijas, bet ir skaidrs, ka tā nekādi nevarētu būt samazinājusies. Kā gājējs īsti nekādus uzlabojumus nejūtu
Toms Lūsis
(2021-04-08 13:47:41)
@twitter
@kasparsskincs @Bonkajs @PTimrots Lai arī es pilnībā piekrītu, ka ar auto šobrīd pa Čaka ielu braukt ir patīkamāk.
Toms Lūsis
(2021-04-08 13:51:13)
@twitter
@kasparsskincs @Bonkajs @PTimrots Ā, ok, mūžīgās peļķes ir legit punkts. Man gan labpatiktu domāt, ka remontējot ielu to vajadzētu sakārtot neatkarīgi no tā, kurš brauc pa malu.
Toms Lūsis
(2021-04-08 13:54:34)
@twitter
@kasparsskincs @Bonkajs @PTimrots Man vienkārši šādas idejas šķiet jau saknē aplamas, jo tā ir problēmas risināšana no pretējā gala. Sakārtots sabtrans -> mazāk automašīnu -> vairāk veloceļu būtu loģisks scenārijs, bet mums ir: vairāk veloceļu -> sapļurgāts sabiedriskais -> nikni visi, i
Gatis
(2021-04-08 13:57:03)
@twitter
@kasparsskincs Es labprāt staigātu, skrietu, mītu, bet vēl esmu covidnieks. Četrās sienās tad tikai. Par iesākto: tak nekūsti uzreiz. Nav jēgas visu laiku dzirdēt tikai to, ko vēlies. Centies argumentēt piesaucot SC nedarbus? Ok, loģiski, ka neesot viņu vēlētājs, neviens neleks tos aizstāvēt.
Toms Lūsis
(2021-04-08 13:59:36)
@twitter
@kasparsskincs @Bonkajs @PTimrots Jā, tad noteikti var operēt arī ar daudzviet (subjektīvi) pārspīlēti platajiem trotuāriem, utt., bet tas jau ir pilnīgi cits naudas apjoms un Rīgā robežojas ar zinātnisko fantastiku.
Gatis
(2021-04-08 13:59:53)
@twitter
@kasparsskincs Hehe, gan jau ieiešu Strava un tur Tev pārsimts km klāt. :)

© 2009-2017 civciv ;)