Vesela pilsēta tiek mocīta ar neadekvātu satiksmi. Bauskas apvedceļam naudas neesot. Tikmēr Rīgas apvedceļam, kas reāli neiet cauri apdzīvotām vietām un nebojā dzīvi cilvēkiem, tik cik - lēnāk un ču ilgāk jābrauc, projektēšana jau sākta. Tādas prioritātes. Ātrums pāri cilvēkiem https://t.co/6Jsh2wcT 17 atbildes

Girts
(2021-03-25 08:37:10)
@twitter
Vesela pilsēta tiek mocīta ar neadekvātu satiksmi. Bauskas apvedceļam naudas neesot. Tikmēr Rīgas apvedceļam, kas reāli neiet cauri apdzīvotām vietām un nebojā dzīvi cilvēkiem, tik cik - lēnāk un ču ilgāk jābrauc, projektēšana jau sākta. Tādas prioritātes. Ātrums pāri cilvēkiem https://t.co/6Jsh2wcT
Armands
(2021-03-25 08:39:49)
@twitter
@GirtsS Nu, Iecavai tas pats. Iecava = Saulkrasti pirms padsmit gadiem. Jebal, es kādreiz uz Rīgu braucu pa meža taku, jo 7dienas vakarā bija 5km sastrēgums līdz Saulkrastu luksofotam.
Girts
(2021-03-25 08:42:42)
@twitter
@thearmi Jā, Iecava arī. Tagad vismaz Ķekavu sāks. Jāsaka, ka to, ka no visām nozarēm, tieši ceļi Latvijā ir tik apdalīti to īsti līdz galam nesaprotu. Būvēšana = nauda = sponsoriem laime.
Jānis Ziediņš
(2021-03-25 08:44:05)
@twitter
@GirtsS Nu negribētu piekrist par “ču ilgāk”. Pēdējos gados ir ļoti lēna braukšana, daudz bīstamu apdzīšanu, pie katra luksofora jāstāv, ļoti slikts posms. 2+2 tur ir “must have”, bet protams, arī Bauskai būtu jābūvē apvedceļš, tāpat kā Baltezeram (tiek izskatīts variants pa RB trasi).
Armands
(2021-03-25 08:45:11)
@twitter
@GirtsS Bet nu Rīgas apvedceļš arī ir jābūvē. Tas atslogos satiksmi no Rīgas. Šobrīd Tallina-Viļņa ātrākais ceļš iet gar Brīvības pieminekli.
Girts
(2021-03-25 08:46:58)
@twitter
@janisz Manuprāt, šī bilde rakstā skaidri parāda, kādai būtu jābūt prioritātei, ja ar naudu švakāk. Ja rūp cilvēki, tad jāsāk ar Bausku. https://t.co/lsN4ETPsFC
Girts
(2021-03-25 08:50:27)
@twitter
@thearmi Bet jāsāk arBausku, jo tas vnk nav normāli. Centru var padarīt šādām tranzītam mazāk iekārojamu ar citām metodēm. A joslas, Vjoslas, 30kmh zonas (kāpēc ne Raiņa bulvārī?), gājēju prioritāte (pie Brīvības pieminekļa beidzot luksoforu normāli garu gājējiem) utt https://t.co/r8bEC8flIu
Jānis Ziediņš
(2021-03-25 08:52:31)
@twitter
@GirtsS Intensitāte ir būtiski lielāka uz apvedceļa nekā Bauskas centrā, paskaties @LVceli datus. Skaidrs, ka Bauskai vajag apvedceļu, bet apvedceļa lēnums liek braukt pa Rīgas centru.
Girts
(2021-03-25 08:55:25)
@twitter
@janisz @LVceli Bet tā intensitāte neiet pa pilsētas centru. Vēlreiz. Jacleiorotwte ir cilvēki, tad Bauskai būtu jābūt primārai. Tāda smago satiksme caur pilsētas centru nav OK nekādos apstākļos. Sakārto Bausku un tad var taupīt dažas minūtes apvedceļā.
Jānis Ziediņš
(2021-03-25 08:58:50)
@twitter
@GirtsS @LVceli Klau, nu pabrauc pa apvedceļu regulāri, es braucu gadiem, tas kas tur notiek, vairs vispār neatbilst mūsdienām. Polija divtūkstošajos. Satiksme pieRīgā ir daudz intensīvāka un agresīvāka. Bauska nav pirmā un pēdējā pilsēta, kur smagie brauc cauri - Baltezerā to ir DAUDZ vairāk.
Armands
(2021-03-25 09:02:29)
@twitter
@GirtsS Pirms ko tādu dara, ir jāuzbūvē apvedceļš. Rīgai tāda šobrīd nav. Tas 70km aplis ar 2 joslām nav apvedceļš.
Girts
(2021-03-25 09:03:22)
@twitter
@janisz @LVceli No pilsētām tāda smago intensitāte cauri centram kā Bauskā, Iecavā nebūs nekur citur. Bauskā dzīvo vairāk cilvēku nekā Baltezerā, bet piekrītu, ka Baltezers, Iecava, pēc tam Salacgrīva būtu nākamās prioritātes aiz Bauskas. Pēc šīm tam tad varētu arī pievērsties Rīgas apvedceļam.
Armands
(2021-03-25 09:04:36)
@twitter
@GirtsS p.s. es nesaku, ka Bauskai nevajg. Vajag visām 3 pilsētām reizē. Rīgai, Iecavai, Bauskai. Jācepī nauda iekšā un jābūvē augšā, nevis kaut kādus pāķu ceļus no grantenēm par melno segumu jāpārbūvē, kur brauc 2 auto diennaktī.
Girts
(2021-03-25 09:05:06)
@twitter
@thearmi Nepiekrītu. To var un vajag darīt arī tagad. Tās dažas zaudētās minutes tavā dzīvē neko nemainīs. Cilvēkiem jābūt prioritātei par ātrumu.
Girts
(2021-03-25 09:06:34)
@twitter
@thearmi Ja sakasa naudu, tad, jā, visu kopā vajag. Ja tomēr jādara pakāpeniski, jāsāk ar Bausku, iecavu. Tad Baltezers, Salacgrīva un tad var būvēt arī apvedceļu. Rīgas centru jāsakopj paralēli. Nu nevar būt šosejas pilsētu centros.
Jānis Ziediņš
(2021-03-25 09:11:55)
@twitter
@GirtsS @LVceli Es saprotu tavu ideju, bet apvedceļa ātruma zaudējums vairs nav dažas minūtes uz pilno posmu - tas var būt par 30-60 minūtes. Un tas skar gan tos, kas brauc uz no Salaspils uz Siguldu, gan tos, kas mēģina no P4/P5 uz Rīgu. Btw, posms Bauskā ir vienādi garš ar Baltezeru.
Armands
(2021-03-25 09:14:43)
@twitter
@GirtsS Kur ir vairāk avāriju? Bauskā vai uz Rīgas apvedceļa? Te arī dabūsi atbildi.
Girts
(2021-03-25 09:20:25)
@twitter
@thearmi Un kur mirst vairāk no piesārņojuma? Ja nemēra, tad problēmas nav?

© 2009-2017 civciv ;)