Nu nav kaut kas tur labi ar to kameru/vizuālo navigāciju https://t.co/XqnYWDi4FN 18 atbildes

@normis@toot.lv
(2021-03-16 18:29:14)
@twitter
Nu nav kaut kas tur labi ar to kameru/vizuālo navigāciju https://t.co/XqnYWDi4FN
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 18:32:20)
@twitter
@normis Bet kā tad AI?
Kristaps Skutelis
(2021-03-16 18:33:58)
@twitter
@amjaliks @normis Autopilots!
@normis@toot.lv
(2021-03-16 18:36:29)
@twitter
@krizdabz @amjaliks Man liekas, ka te LIDAR būtu palīdzējis, bet Elonam tak principi neļauj. Sakasījās ar ražotāju, cik atceros.
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 18:45:20)
@twitter
@normis @krizdabz LiDAR naudu maksā un izskatās nesmuki. Bet problēma ar citur. Maldinoša reklāma un retorika par AP iespējām. Neuzmanīga braukšana. Un piekabju dizains – kur rāmis, ka neļauj iebraukt zem piekabes?
@normis@toot.lv
(2021-03-16 18:53:25)
@twitter
@amjaliks @krizdabz Nu jā, tā ir asv smago auto īpašība, viņiem tur ir plēve kaut kāda. Lidar tak ir visiem auto, izņemot Teslu. Tev KIA ir lidars, kas nobremzēs arī ja būs siena, kuru kamerā neredz. Teslām ir tikai vizuālais. Ja balts sakrīt ar debesīm, Tesla to neredz
Kristaps Skutelis
(2021-03-16 18:54:53)
@twitter
@normis @amjaliks Bet nu jau Tesla arī dabū pa dupsi par savu autopilota mārketingu https://t.co/3AbnkKiWOZ
@normis@toot.lv
(2021-03-16 18:55:48)
@twitter
@amjaliks @krizdabz (opā, radars, saputrojos. bet pārējais teksts paliek spēkā)
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 18:57:44)
@twitter
@normis @krizdabz Nē, manai Kia un tavam Hyundai ir radars un kameras. Un, vai nobremzēs, ja brauks sienā, nebūtu drošs. Tā sistēma vairāk ir noslīpētu, lai neiebrauktu kādam pakaļā.
@normis@toot.lv
(2021-03-16 18:58:47)
@twitter
@amjaliks @krizdabz Nu hyundai/kia/utt. radaru lieto tumsā un uz visu, ko neredz kamera. Cik es tā saprotu, visi šie "semi crash" ir tāpēc, ka tesla lieto tikai kameras un tas baltais laukums saplūst ar debesīm.
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 19:20:22)
@twitter
@normis @krizdabz Tesla arī ir radars. Bet radaram ir trūkums, ka tas īsti neko nevar atšķirt. Un lai mašīna nebremzētu pie katra staba, tas ignorē nekustīgos objektus. Un pamatā tiek izmantot AAC, bet AEB pamatā paļaujas uz kameru.
@normis@toot.lv
(2021-03-16 19:21:45)
@twitter
@amjaliks @krizdabz
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 19:22:27)
@twitter
@normis @krizdabz Es tiešām ļoti šaubos, ka jebkura cita mašīna bremzētu šādā situācijā. Un ja tai piekabei apakšā nav nekā, tad radaram signāla īsti nav kur atstaroties.
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 19:25:26)
@twitter
@normis @krizdabz Baltas sienas vai baltas piekabes?
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 19:26:46)
@twitter
@normis @krizdabz Gluži kā nav stilīgi rakstīt par ICE-V ugunsgrēkiem, toties raksta par katru aizdegušos EV. Un kāpēc komerctransports parasti ir balts? Varbūt vienkārši uz ceļiem air vairāk baltu piekabju, tāpēc arī sanāk, ka Tesla iebrauc tieši baltā, jo varbūtība lielāka.
@normis@toot.lv
(2021-03-16 19:27:28)
@twitter
@amjaliks @krizdabz Nav taisnība, radars smuki strādā pret plēvi, paskaties outdoor kreštestus, kur to arī testē, kartona gājēji utt. Par šo vairāki raksta, ka tieši tesla šo nemāk.
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 19:28:11)
@twitter
@normis @krizdabz Bet neizslēdzu, protams, iespēju, ka tiešām lomu spēlē tas, ka AP nespēj saprast, ka balta piekabe priekšā ir šķērslis.
Aleksejs Mjaliks
(2021-03-16 19:31:37)
@twitter
@normis @krizdabz Ja plēve ir nekustīga, tad radars to ignorēs. Tieši tā, paskaties kreštestus. Tur var labi redzēt, cik tomēr ierobežotas visu ražotāju AEB.
@normis@toot.lv
(2021-03-16 19:45:04)
@twitter
@amjaliks @krizdabz Teslā jā, citiem nav šis jocīgais parametrs. Wired raksta, ka pēdējās versijās autopilots vairāk uzticas radaram kā agrāk, senāk bija tā kā Tu saki, ka stacionārus objektus ignorēja, bet tas esot uzlabots. https://t.co/RA4wgEIpQT

© 2009-2017 civciv ;)